روکش دندان با مهراز کارت

✔️ مشاوره رایگان درمانی

    روکش دندان

    روکش دندان چیست؟

    در اینجا میخواهیم بدانیم روکش دندان چیست؟

    بافت استخوانی دندان ها به شدت در معرض تخریب قرار داشته و در صورتی که از آن ها مراقبت نشود، خیلی سریع پوسیده خواهند شد. از دست دادن هر دندان باعث خالی شدن فضا فک شده که هم فرسوده شدن استخوان فک را به دنبال داشته و هم اینکه جای خالی آن مدام خود نمایی خواهد کرد.

    مشاهده تعرفه دندانپزشکی سال

    مطالعه ذرباره روکش دندان شیری

    لذا حفاظت از دندان ها چه از نظر سلامتی و چه از نظر زیبایی، اهمیت زیادی دارد. روکش در واقع یک لایه محافظتی بر روی دندانهای تخریب شده است تا این دندان دچار آسیب بیشتر نشود. متاسفانه گاها پوسیدگی دندان ها به حدی است که مدت زمان زیادی دوام نیاورده و در صورتی که روکش روی  آن قرار نگیرد، نهایتا باید کشیده شوند. این روکش هم دندان را حفظ نموده و نمای زشت و فرسوده آن را پنهان می کند و به شما یک دندان زیبا تحویل خواهد داد.

    روکش دندان ارزان با مهراز کارت

    آیا روکش موقت دندان در داروخانه به فروش میرسد؟

    بریج دندان بدون تراش چگونه انجام میشود؟

    آخرین تعرفه روکش دندان

    ردیفعنوان خدماتتعرفه آزاد مراکز درمانی (تومان)با کاهش 50 درصدی (تومان)
    1روکش پی اف ام + هزینه لابراتوار2/900/0001/450/000
    2روکش لامینیت + هزینه لابراتوار7/800/0003/900/000
    3روکش سرامیکی زیرکونیا + هزینه لابراتوار5/200/0002/600/000
    4چسباندن هر واحد روکش300/000150/000
    5چسباندن مجدد روکش (توسط پزشک معالج)100/000رایگان

    جهت خرید روکش دندان فوری با کاهش هزینه 50% با مشاورین مهراز کارت در تماس باشید …

    آیا میدانید عمر روکش دندان زیرکونیا بسیار طولانی است؟

    به نظر شما عمر جسب روکش دندان چقدر است؟

    قیمت روکش دندان فوری با کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز چقدر است؟

    عصب کشی دندان و روکش با کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز چقدر هزینه دارد؟

    انواع روکش دندان

    روکش دندان یک کلاه است که به طور کامل روی تاج دندان را میپوشاند. معمولا روی دندانهایی استفاده میشود که مشکلات وخیم دارند و قابل اصلاح نیستند. روکش با موادی به نام سمان (چسب روکش) به دندان چسبانده میشود .

    همه چیز درباره انواع روکش های دندان

    روکش میتواند از جنس سرامیک و یا فلز و یا ترکیبی از هردو باشد که بعد از قالبگیری از دندان توسط دندانپزشک، به لابراتوار دندانسازی فرستاده میشود و در نهایت توسط تکنسین دندانسازی ساخته شود.

    یکی از انواع روکش، روکش دندان ایمکس است… قیمت روکش طلای دندان چقدر است؟

    روکش سرامیکی دندان

    آیا میدانید این نوع روکش دندان چیست و چه کاربردی دارد؟ یکی از انواع روکش دندان، روکش سرامیکی دندان است که ساخته شده از مواد کامپوزیتی است و با توجه به تشخیص پزشک و رنگ دندان های فرد دقیقا همرنگ با سایر دندان ها ساخته و جایگذاری میشود که از تنوع رنگ و همچنین مقاومت بالایی برخوردار است و بسیار زییاست.

    پست و کور | پست و روکش دندان چگونه انجام میشود؟

    روکش دندان پی اف ام (PFM)

    PFM در لغت به طور خلاصه معنی سرامیک جوش خورده به فلز است. روکش دندان پی اف ام ، اسکلت بسیار مستحکمی دارد زیرا بر پایه فلز است و بخش قابل مشاهده آن که ، وظیفه ی زیبایی را بر عهده دارد ، از جنس چینی است. پس میتوان این نتیجه را گرفت که این نوع روکش دندان زیبا و با دوام است.

    همه چیز درباره روکش دندان پایه فلزی و تهیه روکش دندان شکسته جلو با مهراز کارت

    *** آیا جایگذاری پین روکش دندان عوارض دارد؟ مطالعه درباره عوارض پین دندان که در برخی افراد احتمال بروز آن وجود دارد!

    روکش دندان آی پی اس (IPS)

    روکش دندان آی پی اس جهت زیبایی بیشتر لبخند به کار میرود. در حقیقت جهت رفع عیوب ظاهری دندان ها مانند عدم تقارن و نامناسب بودن اندازه دندان ها، تیره و یا زرد بودن رنگ دندان ها، لب پر شدن دندان ها و یا فاصله زیاد بین دندان ها و… استفاده میگردد.

    روکش دندان زیرکونیا

    روکش دندان زیرکونیا از ترکیب فلز و ماده سرامیکی زیرکونیا ساخته شده است که از لحاظ ساختار مشابه پرسلن است ولی نسبت به آن مقاومت کمتر و همچنین مدت زمان کمتری جهت نصب نیاز دارد.

    قیمت روکش دندان زیرکونیا

    روکش دندان جلو

    همه ما میدانیم که روکش دندان جلو بسیار مهم است زیرا همواره در معرض دید است و باید یکی از بهترین و زیباترین انواع روکش دندان را برای دندان های جلویی به کار برد.

    روکش دندان عصب کشی شده

    لازم است بدانید هر دندانی که دچار پوسیدگی شود نیاز به عصب کشی دارد و پس از آن نیاز به روکش پیدا میکند. اما توجه داشته باشید که انتخاب روکش دندان عصب کشی شده را به دندانپزشک خود بسپارید تا بهترین و مناسب ترین نوع روکش را برایتان ساخته و جایگذاری نماید.

    هزینه روکش دندان عصب کشی شده با مهراز کارت

    عمر روکش دندان

    حتما تا به حال این سوال برای شما هم پیش آمده که عمر روکش دندان چقدر است؟ و به چه عواملی بستگی دارد؟ پاسخ این است که طول عمر روکش دندان شما وابسته به روش صحیح مراقبت شما از آن و همچنین رعایت بهداشت دهان و دندان و البته جنس روکش دندان انتخابی است.

    همه چیز درباره روکش دندان را بدانید!

    دلایل نیاز به روکش دندان

    متاسفانه بارها دیده شده است که برخی از بیماران زمانی که با پیشنهاد استفاده از روکش از جانب دندانپزشک مواجه می شوند، به دلیل هزینه و یا به دلیل عدم موفقیت این کار در افراد دیگر، ممانعت نموده و اجازه قرار دادن روکش بر روی دندان را به دندانپزشک نمی دهند. اما آیا می دانید جدای از بحث زیبایی، چرا لازم است برخی از بیماران حتما از روکش استفاده کنند؟

    • ممکن است دندان شما ترک برداشته و یا بخشی از آن در اثر شکستگی از بین رفته باشد. در این صورت تنها راه حفاظت دندان در برابر پوسیدگی و افزایش طول عمر آن، استفاده از روکش است.
    • در برخی مواقع همانند تصادف، ضربه به فک و… دندان اصلی بیمار لق شده است. شما می توانید این دندان را بکشید اما به این موضوع توجه کنید که جای دندان همواره خالی می ماند مگر اینکه با ایمپلنت، دندان جدید جای آن قرار دهید. پس آیا بهتر نیست دندان لق خود را با یک روکش حفظ کنید؟
    • ترمیم در بعض از دندان های بسیار عمیق انجام می گیرد به این معنا که بخش عمده ای از دندان دستکاری خواهد شد. چنین دندانی حساسیت بیشتری در برابر پوسیدگی دارد. اکنون که شما برای ترمیم آن هزینه کرده اید، عاقلانه ترین کار این است که با یک روکش، از آن محافظت کنید تا هم دندان حفظ شده و هم هزینه صرف شده هدر نرود.

    متاسفانه برخی از بیماران در هنگام خواب دندان قروچه میکنند که هر بار این عمل، لایه نازکی از دندان را از بین خواهد برد. این اتفاق در گذر زمان، دندان های شما را از بین می برد. دندانپزشکان توصیه می کنند چنین افرادی حتما از روکش استفاده کنند چرا که روکش نسبت به دندان قروچه مقاوم است.

    درمان عفونت دندان روکش شده

    1- زمانی که یکی از دندانهای مجاور دندان روکش شده میپوسد و یا روکش دندان به دلایلی میشکند و یا ترک میخورد به شکلی که مواد غذایی در آن گیر کند. این امر باعث میشود تا فشاری بیش از توان تحمل لثه به آن وارد گردد و موجب التهاب و تورم لثه میشود. وقتی لثه ملتهب باشد خونریزی رخ میدهد و با مسواک زدن این خونریزی تشدید میشود.

    2- تکرار پوسیدگی ها معمولا از کنار روکش دندان آغاز میشود. زمانی که بهداشت دندان ها به درستی رعایت نشود علاوه بر دندان های سالم دندان های پرشده و روکش شده قبلی هم دچار پوسیدگی خواهند شد. پس بهترین روش پیشگیری از عفونت دندان های روکش شده، رعایت بهداشت دهان و دندان است.

    مشاوره رایگان دریافت کنید!

    خرید آنلاین مهرازکارت

    دریافت مشاوره رایگان درمانی

    .

    دریافت مشاوره رایگان درمانی

    .