هزینه دندانپزشکی کودکان ✅ قیمت فلورایدتراپی دندان

هزینه دندانپزشکی کودکان

هزینه دندانپزشکی کودکان چقدر است؟

همانطور که میدانید هزینه های دندانپزشکی بسیار بالاست، هزینه دندانپزشکی کودکان هم همینطور! فلورایدتراپی یکی از روش‌های مناسب جهت پیشگیری و کاهش پوسیدگی در دندان کودکان است. یون فلوراید به مینای دندان نفوذ کرده و آن را در برابر اسیدهای موجود در غذا، مواد قندی و باکتری های دهان مقاوم میکند که نتیجه آن پیشگیری از پوسیدگی دندان، کم کردن حساسیت دندان، متوقف کردن پوسیدگی در مراحل اولیه بدون نیاز به پر کردن دندان و حفاظت از سطح ریشه دندان میباشد.

کاهش هزینه دندانپزشکی اطفال با مهراز کارت

جهت مشاهده هزینه کشیدن دندان کلیک کنید

جهت تهیه بیمه دندانپزشکی لطفا کلیک کنید

فیشورسیلانت چیست؟

فیشورسیلانت یک عمل پیشگیرانه محسوب می گردد و برای پیشگیری از ایجاد پوسیدگی های سطح جونده دندان‌ها بیشتر در دوران کودکی و نوجوانی مورد استفاده قرار می گیرد. فیشور به معنی شیار و سیلانت به معنی پوشاندن است. بنابراین فیشور سیلانت  یعنی: پوشاندن شیارهای دندان.

جهت مشاهده تعرفه دندانپزشکی سال کلیک کنید.

مشاهده هزینه مشاوره کودک و نوجوان

پالپوتومی چیست؟

دندان از چند بخش تشکیل شده. بیرونی ترین بخش دندان مینای دندان نام دارد که سخت است. بخش داخلی تر، عاج دندان نام دارد. و به درونی ترین بخش دندان که نرم نیز هست پالپ گفته می شود که شامل عروق خونی و اعصاب دندان می باشد.

در شرایطی که پوسیدگی دندان عمیق باشد، ممکن است بخشی از پالپ در اثر تماس با باکتری ها عفونی شود. در این شرایط دندانپزشک با حذف پالپ از تاج دندان و پر کردن دندان، پالپ موجود در ریشه دندان را سالم نگه میدارد.

جهت مشاهده تعرفه تخفیف ایمپلنت کلیک کنید.

کاهش هزینه ایمپلنت دندان با کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز کارت …

والدین محترم لطفا بیماری های دندان در کودکان را بشناسید! بهترین کلینیک دندانپزشکی کودکان کجاست؟

پالپوتومی کودکان چیست؟

از دست رفتن زودهنگام دندانهای شیری کودک می تواند بر رشد دندان های دائمی تاثیر منفی بگذارد. بنابراین، اگر دندان های فرزند شما دچار پوسیدگی شده است که به پالپ دندانهای شیری رسیده، دندانپزشک برای جلوگیری از آسیب به عصب و ریشه از این روش استفاده می کند.

معرفی بهترین دکتر دندانپزشک اطفال در تهران در مراکز درمانی مهراز کارت

مراجعه به دندانپزشکی کودکان ارزان

فوق تخصص دندانپزشکی کودکان در کدام مرکز فعالیت دارد؟

کارت تخفیف دندانپزشکی

شما با داشتن کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز میتوانید کاهش هزینه ۵۰ درصدی تمامی خدمات متنوع درمانی و زیبایی دندان را برای داشتن لبخندی زیباتر و سلامت بیشتر دهان و دندان خود استفاده نمایید. با تهیه کارت تخفیف دندانپزشکی، می‌توانید به راحتی فهرستی از دندانپزشکان متخصص را در اختیار داشته و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

کارت تخفیف دندانپزشکی

کارت تخفیف دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی برای ایمپلنت

با در نظر داشتن هزینه های بسیار بالای ایمپلنت دندان، داشتن بیمه دندانپزشکی برای ایمپلنت که بتواند درصد قابل توجهی از هزینه های بالقوه و مرتبط با آن را پوشش دهد قطعا بسیار کمک کننده خواهد بود. شما با داشتن این بیمه میتوانید به بهترین متخصصان ایمپلنت دسترسی داشته باشید و از خدمات با کاهش هزینه 30 درصدی مهراز کارت برای ایمپلنت و همچنین سایر خدمات با کاهش هزینه 50% بهره مند شوید.

تخفیف دندانپزشکی

شما میتوانید با دریافت ۵۰ درصد تخفیف دندانپزشکی در هزینه های درمانی و زیبایی خود صرفه جویی کرده و پس از دریافت کارت تخفیف مهراز از پشتیبانی و مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید. با انتخاب این کارت‌، شما می‌توانید از بین شبکه ‌ای از دندانپزشکان معتبر و حرفه‌ای پزشک خود را انتخاب و در سراسر کشور از خدمات آنها استفاده نمایید.

منابع: الهام گرفته از مجموعه مقالات بین المللی ISI درباره دندانپزشکی اطفال

دانلود pdf مقاله

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. من تو بچگی فیشور کردم عالی بوده ولی الان اکثرا انجام نمیدن چون مواد کم مصرف میشخ نمیصرفه براشون میخوام بدونم حتما پزشکاتون انجام میدن یا نه

      • admin
      • شهریور ۲۸, ۱۴۰۰

      با سلام جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید؛ و یا فرم درخواست مشاوره رایگان را پر کنید، تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس حاصل کنند.

  2. در تمامی مراکز تهران خدمات برای کودکان ارائه میشه؟

    1. با سلام بله انجام میشه. https://mehrazcard.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%b1%d8%a7%da%a9%d8%b2-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

  3. سلام متخصصین کودک در مهراز کجا هستن؟

    1. با سلام دندانپزشکان متخصص کودکان در تمامی مراکز درمانی مهراز کارت فعال هستن. لیست مراکز و پزشکان خدمت شما دوست عزیز: https://mehrazcard.com/treatment-centers/

  4. سلام مراکز کودک فقط در تهرانه؟

    1. با سلام دندانپزشکان اطفال در تمامی مراکز درمانی مهراز کارت فعال هستن. لیست مراکز و پزشکان خدمت شما: https://mehrazcard.com/treatment-centers/

  5. سلام کارت مهراز رو چجوری میشه خریداری کرد؟

    1. سلام میتونید از طریق سایت وارد لینک ثبت نام بشید.

  6. مهراز کارت چند سال اعتبار داره و محدودیت داره؟

    1. یکسال اعتبار داره و هیچ محدودیتی برای استفاده نداره

  7. برای کودکان مطب جدا دارید؟

    1. سلام دوست عزیز خیر

  8. ویزیت هم هزینه داره؟

    1. سلام خیر

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.