قیمت لیزر موهای زائد | هزینه لیزر موهای زائد

قیمت لیزر هزینه لیزر

قیمت لیزر موهای زائد | هزینه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد روشی است ایمن و موثر که برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن می باشد. قیمت لیزر موهای زائد از تاثیر گذارترین عوامل برای انتخاب مشتریان می باشد. به همین جهت در این مطلب به بررسی عوامل تاثیر گذار در هزینه لیزر قیمت لیزر می پردازیم.

کاهش هزینه لیزر موهای زائد با داشتن مهراز کارت

جهت مشاهده هزینه برداشتن خال و سایر خدمات زیبایی کلیک کنید!

دلایل و عوامل موثر در قیمت لیزر موهای زائد

در سالهای قبل قیمت لیزر موهای زائد را با در نظر گرفتن تعداد شات های دستگاه حساب می کردند. هم اکنون قیمت گذاری های لیزر با در نظر گرفتن ناحیه تحت درمان و همچنین جنسیت فرد تعیین می شود. برای مثال لیزر موهای زیر بقل برای خانم ها نسبت به قیمت لیزر برای زیر بقل اقایان متفاوت است…

1- دستگاه لیزر
2- مهارت اپراتور
3- ناحیه مورد نظر

مهارت اپراتور در لیزر و تغییر هزینه لیزر

در لیزر موهای زائد مورد مهم تر از نوع دستگاه و تکنولوژی دستگاه مهارت اپراتور می باشد. شخصی که کار لیزر صورتو بدن را انجام میدهد را اپراتور لیزر درمانی می نامند. زمانی که پزشک نوع دستگاه را برای لیزر موهای زائد بدن تان انتخاب می کند. اپراتور لیزر درمانی است که می تواند نتیجه خوب و مطلوبی را به شما بدهد. هزینه لیزر قیمت لیزر با مهارت بالای اپراتور بیشتر می شود.

دستگاه لیزر

دستگاه های لیزر با تکنولوژی های متفاوت و تاثیر گذاری مختلفی در بازار وجود دارد. این تکنولوژی ها با تجهیزات جدید و مجهز به پیشرفته ترین ابزارهای مصرفی و  تاثیرپذیری بیشتر بر از بین بردن موهای زائد پر هزینه تر می باشد. قیمت لیزر موهای زائد به نوع دستگاه نیز بستگی دارد.

مشاهده بیمه دندانپزشکی و خدمات زیبایی با تخفیف و هزینه دندانپزشکی با تخفیف

تکنولوژی های لیزر

سه نوع تکنولوژی برای لیزر وجود دارد که نسبت به دیگر تکنولوژی ها برتر هستند. با این تکنولوژی ها تمامی افرادی که مراجعه می کنند. با هر نوع رنگ پوست و نوع پوست با بهترین و مناسبترین تکنولوژی می توانند خدمات لیزری را دریافت کنند. نوع تکنولوژی های لیزر که در هنگام لیزر استفاده می شود قیمت لیزر را تغییر می دهد. و هر کدام هزینه لیزر مربوط به خود را دارند. همانطور که گفته شد قیمت لیزر موهای زائد با توجه به این مورد نیز تعیین میشود.

هزینه لیزر قیمت لیزر

هزینه لیزر قیمت لیزر

لیزر الکساندرایت

از سریعترین و موثرترین تکنولوژی های لیزر که تاکنون شناخته شده است لیزر الکساندرایت می باشد. این دستگاه برای تمامی نواحی بدن کاربرد دارد و همچنین اثر بخشی مطلوبی را برای استفاده کنندگان انها دارد. الکساندرایت برای افرادی که دارای پوست روشن و موهای نازک هستند بهترین نتیجه را دارد. برای افرادی که دارای پوست های تیره هستند ممکن است لک های پوستی به وجود اورد.
دستگاه الکساندرایت ساخت شرکت آمریکایی کندلا می باشد. نام اصلی این دستگاه کندلا جنتل پرو می باشد. این مدل دستگاه از بهترین دستگاه های الکساندرایت می باشد.

لیزر دیود (دایود)

دستگاههای لیزر دایود از تابش سریع تری برخوردارند. به همین دلیل جلسات لیزر درمانی با دستگاه لیزر کوتاه تر می باشد. به طور کلی تکنولوژی دایود نسبت به دیگر تکنولوژی ها موثرتر می باشد.
ولی ممکن است در صورت اموزش ندیدن صحیح اپراتور ممکن است بیمار دچار عوارض جانبی شود. در دایود کمی درد و یا سوزش وجود دارد که دلیل آن بخاطر دوره های تابشی پشت سر هم این روش می باشد.
بهترین دستگاه دایود، ساخت شرکت ساینوژر می باشد. که این دستگاه از بهترین نوع در فناوری دایود می باشد.

خدمات پوست و مو زیبایی ارزان

لیزر ان دی یاگ

این لیزر برای تمامی پوست ها تناسب دارد. ولی بیشتر افرادی که از آن استفاده می کنند دارای پوست های تیره هستند. این نوع تکنولوژی دارای طول موج بالایی هستند و تعداد تابش های آن برای از بین بردن موهای زائد کمتر می باشد. از این نوع لیزر می توان برای از بین بردن موهای زائد در مناطق گسترده ای از بدن استفاده کرد. هزینه لیزر قیمت لیزر در ان دی یاگ متفاوت است.

لیزر دکا

لیزر دکا دارای دو نوع طول موج ان دی یاگ و الکساندرایت می باشد. این دستگاه دارای تکنولوژی فوق پیشرفته می باشد که دارای دو طول موج متفاوت می باشد.

بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی مهراز با کاهش هزینه ۵۰ درصدی به عموم مشتریان این اطمینان را بع شما میدهد که بتوانید با کمترین هزینه، سلامت دندان های خود را تضمین کنید.همانطور که میدانید هزینه های مرتبط با خدمات دندانپزشکی در دسته گران ترین خدمات درمانی قرار میگیرد. از این رو داشتن یک بیمه دندانپزشکی جهت کاهش هزینه های این خدمات میتواند در این شرایط بسیار کمک کننده باشد. در نتیجه شما میتوانید با انتخاب یک بیمه دندانپزشکی مناسب هزینه های خود را به طرز قابل توجهی کاهش دهید.

بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی برای ایمپلنت

با در نظر داشتن هزینه های بسیار بالای ایمپلنت دندان، داشتن بیمه دندانپزشکی برای ایمپلنت که بتواند درصد قابل توجهی از هزینه های بالقوه و مرتبط با آن را پوشش دهد قطعا بسیار کمک کننده خواهد بود. شما با داشتن این بیمه میتوانید به بهترین متخصصان ایمپلنت دسترسی داشته باشید و از خدمات با کاهش هزینه 30 درصدی مهراز کارت برای ایمپلنت و همچنین سایر خدمات با کاهش هزینه 50% بهره مند شوید.

بهترین بیمه دندانپزشکی

از مهمترین ویژگی یک بیمه خوب و مناسب برای افرد میتوان به میزان درصد کاهش هزینه های آن اشاره نمود. بیمه دندانپزشکی مهراز با پوشش ۵۰ درصد از هزینه های دندانپزشکی کمک شایانی به کاهش هزینه های دندانپزشکی مینماید. از دیگر ویژگی‌های بهترین بیمه دندانپزشکی می‌توان به انتخاب آسان مراکز درمانی و پزشک و همچنین فرآیند سریع تهیه و ارسال بیمه نامه نیز اشاره کرد، که اینها باعث ارتقای تجربه شما در مراقبت‌های دندان می‌شوند.

دانلود PDF مقاله

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. سلام من میخوام لیزر انجام بدم با مهراز کارت میشه راهنمایی کنید

    1. با سلام شما با داشتن مهراز کارت میتونید لیزر موهای زائد رو با 30% کاهش هزینه انجام بدید. https://mehrazcard.com/the-cost-of-laser-hair-removal/

    • mina
    • آذر ۱۶, ۱۴۰۰

    لیزر در طولانی مدت ضرری نداره؟ اشعه برای بدن مضر نیست؟

    1. با سلام خیر هیچگونه ضرری برای پوست و سایر اعضای بدنتون نداره به دلیل اینکه دستگاههای لیزر موهای زائد اینقدر قوی نیستن که به اعضای داخلی بدن اشعه وارد کنن بلکه فقط توانایی تاثیر روی سطح پوست و فولیکول های موها رو دارن. پس جای نگرانی نیست.

    • رویا
    • اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۱

    من با مهراز لیزر رفتم خوب بود

    1. با سلام خوشحالیم که از خدمات راضی بودید. در خدمتتون هستیم :)

  2. مراکزی که لیزر انجام میدن کجاست؟

    1. با سلام لیست مراکز زیبایی مهراز کارت خدمت شما: https://b2n.ir/k26507

  3. سلام مراکز شما کجا هستن و تعرفه ها رو اعلام میکنید لطفا؟

    1. با سلام مهراز کارت در نقاط مختلف ایران مراکز درمانی متعددی داره که میتونید مراجعه کنید. لیست مراکز و تعرفه ها خدمت شما دوست عزیز: https://mehrazcard.com/treatment-centers/ https://mehrazcard.com/treatment-expenses/

  4. سلام لیزر موی زائد برای دوران بارداری مضر هستش؟

    1. با سلام خیر خطر و ضرری براتون نداره.

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.