محکم شدن دندان ها در خواب

محکم شدن دندان ها در خواب

محکم شدن دندان ها در خواب

در این بخش میخواهیم به این موضوع بپردازیم که محکم شدن دندان ها در خواب چگونه صورت میگیرد؟

اخیرا دانشمندان خمیردندانی ساخته اند که حاوی ماده ایست که علاوه بر جلوگیری از پوسیدگی دندان باعث محکم شدن دندان ها در خواب میشود…

BioMinFبعنوان ماده جدید تشکیل دهنده خمیردندان که توسط دانشگاه کوئین مری لندن ارائه شده است، تکنولوژی جدیدی جهت بازسازی ساختار دندان ارائه می کند. این تکنولوژی سبب می شود میلیون ها نفر در سراسر جهان که دندانهایشان مستعد پوسیدگی و افزایش حساسیت است، آسودگی خاطر پیدا کنند.ماده جدیدی که در ترکیب خمیردندان معرفی شده  است،‌ موادمعدنی از دست رفته از مینای دندان را هنگامی که شما خواب هستید در جای خود قرار می دهد. و به این صورت از پوسیدگی جلوگیری کرده و افزایش حساسیت دندان را درمان می کند.

با استفاده از این خمیردندان محکم شدن دندان ها در خواب نیز صورت میگیرد.  این ماده جدید از سوی توزیع کنندگان اختصاصی مواد دندانی به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته است. انتظار می رود تا پایان سال از طریق فروشگاه های اصلی شهر در دسترس عموم قرار بگیرد.BioMinF بعنوان ماده جدید تشکیل دهنده خمیردندان، تکنولوژی جدیدی جهت تعمیر و بازسازی ساختار دندان ارائه می کند. این تکنولوژی سبب می شود میلیونها نفر در سراسر جهان که مستعد پوسیدگی و افزایش حساسیت دندان هستند، آسودگی خاطر پیداکنند.

جهت تهیه بیمه دندانپزشکی با ما همراه باشید

خمیر دندان مانع پوسیدگی و موثر در محکم شدن دندانها

پوسیدگی دندان شایعترین بیماری در سراسر جهان است. اکثریت بزرگسالان در طول زندگی خود درجاتی از حساسیت دندانی را تجربه می کنند. پوسیدگی دندانی، ‌مهم ترین دلیل بستری شدن کودکان در بیمارستان است.

تخمین زده میشود که پوسیدگی و حساسیت دندان، 13/5 میلیون نفر را در بریتانیا تحت تأثیر قرار می دهد.

خمیردندان هایی که حاوی BioMinF هستند،‌ قادرند در مدت زمان 12-8 ساعت و با روندی آهسته، یون های کلسیم، فسفات و فلوراید آزاد کنند. این امر سبب می شود که موادمعدنی هیدروکسی آپاتیت دوباره ساخته شوند. ‌به ساختار دندان استحکام ببخشند.بنابراین محکم شدن دندان ها در خواب نیز تقویت میشود.

لازم به ذکر است که بدانیم. پروفسور روبرت هیل Robert Hill، رئیس علوم فیزیکال دندانی دانشگاه کوئین مری لندن میباشد. ایشان سرپرست تیم پژوهشی ارائه کننده BioMinF و برنده جایزه Armourers and Brasiers Venture در سال 2013 نیز می باشد. وی می گوید: استفاده از خمیردندانی که رمینرالیزاسیون (دوباره معدنی شدن) را انجام دهد. دندانها را بیش از پیش به حملات اسیدی که در اثر نوشیدن نوشیدنی های غیرالکلی مانند آبمیوه ها و سوداها حاصل می شود،‌ مقاوم می سازد.
این خمیردندان نسبت به خمیردندانهای معمولی که مواد فعال آنها مانند فلوراید محلول به راحتی شسته شده. و در کمتر از دو ساعت پس از استفاده غیرفعال می شود،‌ بسیار مؤثرتر است.

جهت مشاهده هزینه مشاوره و روانشناسی کلیک کنید

پیشگیری از پوسیدگی دندان

این کشف خارق العاده به طور چشمگیری پوسیدگی دندانی را کاهش میدهد. و از مشکل افزایش حساسیت دندانی که هنگام نوشیدن یا خوردن مواد خنک در بعضی از افراد ایجاد می شود می کاهد.

تکنولوژی که در ورای BioMinF است منحصراً برای خمیردندانها طراحی نشده است. از این تکنولوژی میتوان در دیگر فراورده های کاربردی دندانی مانند خمیرهای تمیز کننده و پالیشینگ، وارنیش ها و مواد پرکردنی با خاصیت رمینرالیزاسیون استفاده کرد.استفاده از این خمیردندان قبل از خواب نیز سبب محکم شدن دندان ها در خواب و استراحت میباشد.

پروفسور هیل از بنیانگذاران تکنولوژی های BioMin است که بنا دارد این پیشرفت علمی را تجاری کند.مدیر عامل کمپانی مذکور، Richard Whatley است که دارای تجربه 30ساله در مدیریت بین الملل صنعت دندانپزشکی است و سابقه همکاری با کمپانی های مطرح دندانی مانند Dentsply و KaVo را دارد. Richard Whatley می گوید: آینده نوید بخشی در انتظار توسعه این تکنولوژی انحصاری است که مجوز آن توسط دانشگاه کوئین مری و امپریال کالج لندن صادر شده است. ما در مرحله قرارداد با تولیدکنندگان خمیردندان و مواد دندانی در سراسر دنیا هستیم.

وی می افزاید: عنصر کلیدی در کارها،‌ پیدا کردن شرکای تجاری است. که به سهامداران سرمایه گذار در کمپانی ما تبدیل شوند. در نتیجه نیاز به تأمین مالی سنتی از سوی سرمایه گذاران ثالث کاهش می یابد. هدف ما برندسازی برای BioMin است به طوری که این نام در اذهان عمومی و نیز در اذهان در دندانپزشکان مترادف درمان حساسیت دندانی باشد.

جهت مشاهده هزینه دندانپزشکی سال کلیک کنید

دندان قروچه در خواب کودکان

طبق طحقیقاتی که انجام شده است قفل شدن دندان ها در کودکان چه در بیداری و چه دنان قروچه کردن دندان کودک در خواب ارتباط مستقیمی با ترس و اظطراب و دلهره کودک دارد. اغلب کودکان زیر 3 سال دچار دندان قروچه در خواب میشوند. البته نمیتوان دقیق گفت که حتما کودک زیر سه سال این مشکل را دچار میشود. بلکه امکان دارد کودک در سن یک سالگس نیز دچار این مشکل شود. این موضوع نگران کننده نیست. و این مشکل در زمان کوتاهی ادامه پیدا میکند و در اغلب اوقات تا قبل از شش سالگی این موضوع حل میشود.

رفع حساسیت دندان

دکتر دیوید گیلام David Gillam در زمینه مدیریت افزایش حساسیت دنتین consultant متخصص میباشد. وی از بنیانگذاران BioMin نیز میباشد. می گوید: حساسیت دندان در اثر باز شدن توبول های دندانهاست. که اجازه دسترسی مواد به پایانه های عصبی را می دهد. این امر کیفیت زندگی افراد را متأثر می سازد. خصوصا هنگام خوردن غذاها و نوشیدنیهای داغ و سرد. خمیردندانهای حاوی BioMin بوسیله مهروموم کردن توبول ها و با ایجاد بلورهای فلوروآپاتیت مقاوم به اسید که بعنوان سدی در برابر مواد داغ و سرد عمل می کنند. در کاهش حساسیت دندان مؤثر هستند.

نوع بدون فلوراید BioMin نیز برای افرادی که نمی خواهند از خمیردندان های فلورایددار استفاده کنند، ارائه شده است.

جهت استفاده از خدمات دندانپزشکی ارزان با مشاورین مهرازکارت تماس حاصل نمائید.

بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی مهراز با کاهش هزینه ۵۰ درصدی به عموم مشتریان این اطمینان را به شما میدهد که بتوانید با کمترین هزینه، سلامت دندان های خود را تضمین کنید. همانطور که میدانید هزینه های مرتبط با خدمات دندانپزشکی در دسته گران ترین خدمات درمانی قرار میگیرد. از این رو داشتن یک بیمه دندانپزشکی جهت کاهش هزینه های این خدمات میتواند در این شرایط بسیار کمک کننده باشد. در نتیجه شما میتوانید با انتخاب یک بیمه دندانپزشکی مناسب هزینه های خود را به طرز قابل توجهی کاهش دهید.

بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی برای ایمپلنت

با در نظر داشتن هزینه های بسیار بالای ایمپلنت دندان، داشتن بیمه دندانپزشکی برای ایمپلنت که بتواند درصد قابل توجهی از هزینه های بالقوه و مرتبط با آن را پوشش دهد. قطعا بسیار کمک کننده خواهد بود. شما با داشتن این بیمه میتوانید به بهترین متخصصان ایمپلنت دسترسی داشته باشید. و از خدمات با کاهش هزینه 30 درصدی مهراز کارت برای ایمپلنت و همچنین سایر خدمات با کاهش هزینه 50% بهره مند شوید.

خرید بیمه دندانپزشکی

شما میتوانید با خرید بیمه دندانپزشکی مهراز از کاهش هزینه ۵۰ درصدی واقعی برای تمامی خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی خود بره مند شوید. همچنین از مزایای خرید کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز میتوان به امکان استفاده از خدمات بلافاصله پس از صدور کارت اشاره کرد. همچنین امکان مراجعه به نزدیکترین مراکز درمانی در سراسر کشور جهت استفاده از خدمات را خواهید داشت. برای دریافت این بیمه میتوانید از طریق سایت و شبکه های اجتماعی و یا به صورت حضوری و تلفنی نیز اقدام نموده. و در سریع ترین زمان ممکن بیمه نامه خود را در محل مورد نظرتان دریافت نمایید.

دانلود PDF مقاله

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. سلام چطور میتونم این خمیردندونو خریداری کنم؟

      • admin
      • مهر ۲۴, ۱۴۰۰

      با سلام از داروخانه‌ها می‌توانید تهیه کنید.

  2. من میتونم مهراز رو در کرمان استفاده کنم؟

    1. با سلام لیست مراکز درمانی مهراز کارت خدمت شما دوست عزیز: https://mehrazcard.com/treatment-centers/

  3. جالب بود

  4. ممنون از توضیحاتتون

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.