روش کارگذاری بریج دندان

روش کارگذاری بریج دندان

روش کارگذاری بریج دندان

بریج دندان یا پل دندان نوعی دندان مصنوعی است. که به صورت تکی با به کمک گرفتن از دو دندان کناری فضای خالی را پر میکند. در ادامه روش کارگذاری بریج دندان را با یک ویدئو نمایش میدهیم. با ما همراه باشید…

جهت تهیه بیمه دندانپزشکی با مشاورین مهراز کارت همراه شوید

کاهش هزینه بریج دندان (پل دندان) با مهراز کارت

بریج دندان بدون تراش چگونه انجام میشود؟

بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی

ویدئوی روش کارگذاری بریج دندان

در اینجا قصد داریم یک ویدئو بریج دندان به شما ارائه دهیم.
جهت مشاهده تعرفه دندانپزشکی سال کلیک کنید

بریج دندان یا دندان مصنوعی

گاهی ممکن است تمامی دندانهای شما منظم سالم باشند. اما فقط یک جای خالی در میان دندانها مانع از لبخند زیبای شما شود. و موجب کاهش اعتماد به نفس شما گردد. بریج دندان میتواند راه حل مناسبی برای چنین شرایطی باشد. زیرا در این روش دندانپزشک با به کار گیزی دو دندان مجاور فضای خالی، پل دندان را جایگذاری کند. و با زیبایی به شکل کاملا طبیعی و همرنگ سایر دندانهای شما این فضای خالی را پر نماید.
کاهش هزینه ایمپلنت دندان و قیمت یک عدد پروتز دندان با داشتن کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز چقدر است؟

مزایای بریج دندان

پل دندان یا بریج نسبت به سایر نمونه های دندان مصنوعی مزایای بیشتری دارد. از جمله قیمت مناسب آن و همچنین روش کارگذاری آن که بسیار ساده است باعث شده این نوع دندان مصنوعی در بین عموم افراد جامعه که به سلامت و زیبایی دندان های خود اهمیت میدهند. طرفداران زیادی پیدا کند.
البته از طرفی برای کسانی که در بین دندان های خود فقط یک جای خالی دارند. بهترین و به صرفه ترین و منطقی ترین روش پر کردن فضای خالی بین دندانها بریج است. البته روش های دیگری هم در چنین شرایطی میتواند کارساز باشد. مانند ایمپلنت دندان که با توجه به هزینه های بالای آن ممکن است امروزه توسط اکثریت افراد انجام نشود. پس بریج دندان گزینه مناسب و به صرفه ای خواهد بود.
تهیه انواع دندان مصنوعی با کاهش هزینه 50 درصدی

با تکمیل فرم این وبلاگ مشاوره رایگان دریافت نمایید!

کارت تخفیف دندانپزشکی

شما با داشتن کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز میتوانید کاهش هزینه ۵۰ درصدی تمامی خدمات متنوع درمانی و زیبایی دندان را برای داشتن لبخندی زیباتر و سلامت بیشتر دهان و دندان خود استفاده نمایید. با تهیه کارت تخفیف دندانپزشکی، می‌توانید به راحتی فهرستی از دندانپزشکان متخصص را در اختیار داشته و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

کارت تخفیف دندانپزشکی

کارت تخفیف دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی برای ایمپلنت

با در نظر داشتن هزینه های بسیار بالای ایمپلنت دندان، داشتن بیمه دندانپزشکی برای ایمپلنت که بتواند درصد قابل توجهی از هزینه های بالقوه و مرتبط با آن را پوشش دهد قطعا بسیار کمک کننده خواهد بود. شما با داشتن این بیمه میتوانید به بهترین متخصصان ایمپلنت دسترسی داشته باشید و از خدمات با کاهش هزینه 30 درصدی مهراز کارت برای ایمپلنت و همچنین سایر خدمات با کاهش هزینه 50% بهره مند شوید.

پل دندان یا ایمپلنت؟ کدام بهتر است؟

تخفیف کارت پزشکی و دندانپزشکی

شما میتوانید با دریافت تخفیف کارت پزشکی و دندانپزشکی تا 50% در هزینه های درمانی و زیبایی دندانپزشکی خود صرفه جویی کرده و امکان استفاده از خدمات پزشکان و دندانپزشکان متخصص در سراسر کشور را داشته باشید. در نتیجه همه افرادی که نیاز به دریافت خدمات دندانپزشکی دارند میتوانند در رابطه با هزینه های گزاف دندانپزشکی و دریافت خدمات از پزشکان زبده اطمینان خاطر داشته باشند.

منابع: الهام گرفته از مجموعه مقالات بین المللی ISI درباره دندان مصنوعی و بریج دندان (پل دندان)

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. خسته نباشید ببخشید من یه پزشک اشنا دارم میخوام بریج رو پیش اون انجام بدم الان کارت تخفیف شما برای همه پزشکا قابل قبوله؟

      • admin
      • شهریور ۲۱, ۱۴۰۰

      با سلام خیر، فقط مراکز تحت قرارداد مهراز کارت شامل تخفیف 50% می‌باشند.

  2. سلام هزینه بریج با مهراز کارت چقدره؟

    1. سلام از طریق لینک "تعرفه دندانپزشکی مهراز" مشاهده کنید

  3. روکش دندان میتونه دائمی باشه؟

    1. سلام وقت بخیر تقریبا میشه گفت روکش دندان دائمی هستش مگر اینکه مشکلی پیش بیاد

  4. ممنون از محتوای خوبتون

.

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.