اینله و آنله دندان | پر کردن دندان با اینله و آنله

اینله و آنله دندان

اینله و آنله دندان (ترمیم دندان)

اغلب از اینله و آنله دندان به عنوان روش جایگزین پرکردن معمولی دندان استفاده می‌شود. در این روش برخلاف پرکردن معمولی دندان که در مطب توسط دندانپزشک انجام می‌شد. و مواد مستقیماً بر روی دندان ریخته می‌شد، ترمیم به صورت غیرمستقیم در لابراتوار دندانپزشکی ساخته می‌شود. سپس ترمیم آماده به مطب ارسال می‌شود تا در جای خالی قرار بگیرد و به دندان چسبانده شود.

پر کردن دندان با جدیدترین روش ها با مهراز کارت

اینله و آنله که به پر کردن غیرمستقیم  نیز معروف است،برای ترمیم دندان های پوسیده کاربرد دارد. روشی بادوام‌ برای ترمیم پوسیدگی دندان و آسیب‌های مشابه می‌باشد. این ترمیمها از نظر عملکردی و زیبایی کاربرد داارد و به منظور طول عمر بیشتر دندان پر شده این روش بسیار کاربردی است.

جهت تهیه بیمه دندانپزشکی با مهرازکارت همراه شوید

مزایای اینله و آنله

در روش اینله وآنله کردن برخلاف پرکردن معمولی دندان که در مطب توسط دندانپزشک انجام می‌شد و مواد مستقیماً بر روی دندان ریخته می‌شد، ترمیم به صورت غیرمستقیم در لابراتوار دندانپزشکی ساخته می‌شود. سپس ترمیم آماده به مطب ارسال می‌شود تا در جای خالی قرار بگیرد و به دندان چسبانده شود.این روش نیاز کمتری به تراشیدن دندان و برداشتن بافت سالم دارد و ساختار سالم دندان دست ‌نخورده باقی می‌ماند.رنگ این مواد هم رنگ دندان بوده و با گذشت زمان تغییر رنگ پیدا نمی‌کنند در صورتیکه مواد پرکننده رزین کامپوزیت به مرور دچار تغییر رنگ می‌شوند.

جهت مشاهده تعرفه دندانپزشکی اینجا کلیک کنید.

همچنین هزینه جرمگیری دندان را ملاجظه نمائید

ترمیم دندان با روش اینله و آنله

برای اینله و آنله کردن دندانهای پوسیده انتخاب جنس ترمیم حایز اهمیت است اغلب برای دندانهای عقبی که دید کمتری دارند طلا بهترین گزینه از نظر طول عمر و دوام می‌باشد. پورسلین در نواحی جلوی دهان که در معرض دید قرار دارند، کاربرد دارد.

***جهت استفاده از خدمات دندانپزشکی ارزان با مشاورین مهراز کارت همراه شوید***

بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی مهراز با کاهش هزینه ۵۰ درصدی به عموم مشتریان این اطمینان را به شما میدهد که بتوانید با کمترین هزینه، سلامت دندان های خود را تضمین کنید. همانطور که میدانید هزینه های مرتبط با خدمات دندانپزشکی در دسته گران ترین خدمات درمانی قرار میگیرد. از این رو داشتن یک بیمه دندانپزشکی جهت کاهش هزینه های این خدمات میتواند در این شرایط بسیار کمک کننده باشد. در نتیجه شما میتوانید با انتخاب یک بیمه دندانپزشکی مناسب هزینه های خود را به طرز قابل توجهی کاهش دهید.

بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی

ارزان ترین بیمه دندانپزشکی

شما میتوانید تنها با پرداخت حق عضویت اولیه تا یک سال از ارزان ترین بیمه دندانپزشکی با عنوان مهراز کارت، بدون پرداخت هیچگونه هزینه جانبی دیگری استفاده نموده و همچنین میتوانید تا ۵ سال متوالی پس از دریافت مهراز کارت با پرداخت یک سوم هزینه اولیه آن را تمدید نمایید. علاوه بر این شما به ازای دریافت خدمات در مراکز درمانی مهراز کارت میتوانید از کاهش هزینه ۵۰ درصد واقعی استفاده نمایید و این در حالی است که بسیاری از مراکز بیمه نهایتا ۱۰ تا ۲۰ درصد از هزینه های دندانپزشکی را پوشش میدهند.

بیمه دندانپزشکی نامحدود خانواده

بیمه دندانپزشکی نامحدود خانواده با پوشش ۵۰ درصد هزینه های درمانی و زیبایی دندانپزشکی هزینه های سرسام آور این خدمات را کاهش داده و همه اعضای خانواده را بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی، مورد حمایت قرار میدهد. از دیگر ویژگی های برتر بیمه دندانپزشکی نامحدود خانواده مهراز کارت میتوان به استفاده نامحدود و بدون سقف و مرز از خدمات اشاره کرد که این امر به این معنی است که شما میتوانید به تعداد دفعات نامحدود و با مبالغ بدون سقف از این خدمات استفاده نمایید.

منابع: الهام گرفته از مجموعه مقالات بین المللی ISI درباره پر کردن دندان 

دانلود PDF مقاله

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. چقدر خوبه این قیمتش چقدر اختلاف داره با مواد پر کردنی معمولی؟

      • admin
      • مهر ۷, ۱۴۰۰

      با سلام جهت مشاهده تفاوت و ریز قیمت‌ها به این صفحه مراجعه کنید. تعرفه دندانپزشکی سال 1400: https://mehrazcard.test-prozhe.ir/treatment-expenses/

  2. دکترای مهراز این نوع درمان رو انجام میدن؟

    1. با سلام بله تمامی خدمات ترمیم و پر کردن دندان با کاهش هزینه 50% انجام میشه. https://mehrazcard.com/restorative-dentistry/

  3. سلام چجوری میشه مهراز کارت رو تهیه کرد؟

    1. با سلام جهت تهیه مهراز کارت میتونید روی سایت ثبت نام کنید و یا به صورت تلفنی اقدام کنید دوست عزیز ?

  4. خب این روش دوام کافی داره یعنی روی دندان میمونه؟

    1. با سلام بله. روشی برای ترمیم دندان هستش که چندین سال براتون کاربرد خواهد داشت. https://mehrazcard.com/restorative-dentistry/

  5. مطلب مفیدی بود ممنون

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.