لیزر موهای زائد | تخفیف لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد با تخفیف

بعضی از مراجعین از لیزر به دلایل مختلف مخصوصا عدم اطلاع و آگاهی از ماهیت لیزر می ترسند و فکر می کنند شاید لیزر برای بدنشان بعدا عوارضی را ایجاد کند، توجه داشته باشید که لیزر در واقع طیف خاصی از نور است که تقویت شده و مثلا در لیزر موهای زائد طیف مخصوص فقط ۲ تا ۳ میلی متر به زیر پوست نفوذ می کند و فقط به ریشه برخورد می کند و ریشه مو را تخریب می کند و به بافت های مجاور هیچ آسیبی نمی رساند.

در حین کار با لیزر در برخی از مراجعین که تراکم موهای زائدشان زیاد است و موهای تیره وضخیمی هم دارند ممکن است فرد احساس درد و سوزش ( هنگام کار با لیزر ) کند. در این موارد مراجعه کننده باید کرم بی حسی لیدوکایین ۵ درصد نیم ساعت قبل از لیزر بصورت یک لایه ضخیم بمالد که با این کار دیگر مراجعه کننده درد و سوزش هنگام لیزر نخواهد داشت.

نور لیزر نسبت به تیرگی حساس است و با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره ‌رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می‌بیند و از بین می‌رود. هرکدام از موهای بدن ما دارای یک چرخه‌ی رشد و استراحت هستند. اگر در زمان لیزر موهای زائد، فولیکول مو در حالت استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن اثری ندارد. از این رو برای از بین بردن تمامی ‌موها به چندین جلسه درمان با لیزر، با فاصله های زمانی مشخص نیاز است. در هر جلسه تعدادی از فولیکول‌های فعال مو سوخته شده و بالاخره پس از مدتی تمامی‌ موها از بین می‌روند.

کاهش هزینه لیزر موهای زائد با مهراز کارت

تاثیر لیزر بر موی زائد چگونه است؟

اولین اثر لیزر برروی موهای زائد دو هفته بعد از لیزر درمانی است و تا دو هفته اول، مراجعه کننده هیچ اثری را نمی بیند، بعد از دو هفته موهای لیزر شده سست و نازک تر می شود و رشدشان هم کمتر میشود و هر بار که لیزر تکرار می شود تراکم مو ها هم کمتر میشود تا اینکه بالاخره اکثر موهای زائد ( ۸۰ تا ۱۰۰ درصد ) از بین می روند.

جهت مشاهده هزینه برداشتن خال کلیک کنید

چند عامل در به نتیجه رسیدن روند لیزر تاثیر دارد:

  • انتخاب درست دستگاه لیزر
  • انتخاب درست درجه لیزر
  • درمان مشکلات هورمونی( در صورت وجود)
  • تکمیل دوره لیزر در زمان مقرر

جهت مشاهده هزینه ژل و بوتاکس کلیک کنید

تزریق ژل و بوتاکس صورت با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت

انواع لیزر موی زائد

متناسب با رنگ مو, نوع پوست, ضخامت مو و ناحیه درمان لیزر موهای زائد از دستگاه های مختلف استفاده میشود:

  • لیزر ND:YAG
  • لیزر تور پالسی بالا
  • لیزر موی زائد با لیزر روبی
  • لیزر موی زائد با دستگاه الکساندرایت
  • لیزر موهای زائد با استفاده از لیزر دایود

چند توصیه مهم بعد از انجام لیزر:

در فواصل لیزر درمانی ( ۴ تا ۶ هفته یک بار ) به بیمار توصیه میشود که مو ها را سطحی شیو کند ( با تیغ یا ریش تراش)

توصیه اکید پزشک معالج اینست که درفواصل لیزر خصوصا در ۴ ماه اول شروع لیزر موی زائد از کندن موها از ریشه مثل بند انداختن یا اپیلاسیون پرهیز کند چرا که کندن مو از ریشه با بند یا موچین یا کرم های موبر باعث میشود ریشه موها خراب شود و تاثیر لیزر درمانی کمتر می شود.

توصیه دیگر اینکه مراجعه کننده در فواصل لیزر از آفتاب برای جلوگیری از لک پرهیز کند و از سولاریم استفاده نکند.  مرتب صبح و ظهر نیم ساعت قبل از بیرون رفتن از ضدآفتاب استفاده کند هر چند احتمال لک بعد از لیزر با وجود لیزرهای جدید نادر است و البته این توصیه در مورد تمام انواع لیزرها در درمان ضایعات مختلف صادق است ( استفاده مناسب از ضد آفتاب)

به خاطر داشته باشید که هیچ لیزری روی موهای سفید اثر ندارد.

جهت مشاهده تعرفه دندانپزشکی سال کلیک کنید

قیمت لیزر موهای زائد

هزینه لیزر به چندین عامل مختلف بستگی دارد. به طور کلی قیمت لیزر در کلینیک‌ها و مراکز درمانی بسیار متفاوت است. تکنولوژی و ابزار استفاده شده برای لیزر موهای زائد بدن، مختلف است. بخاطر داشته باشید که استفاده از چه دستگاهی برای لیزر و شیوه ی انجام این امر نیز دارای اهمیت است. لازم به ذکر است که بگوییم پرداخت هزینه ی بالا برای انجام این امر حتما دارای نتیجه ی مطلوب نیست. بنابراین در انتخاب کلینیک مورد نظر برای لیزر موهای زائد، دقت لازم را داشته باشید.

.جهت تهیه بیمه دندانپزشکی با مشاورین مهراز کارت همراه شوید

جهت استفاده از خدمات پوست و مو و زیبایی و همچنین لیزر مو زائد غرب تهران با مشاورین مهراز کارت همراه شوید

دانلود pdf مقاله

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. یک بار کارت بگیرم برای هرجلسه تخفیف دارم؟

      • admin
      • شهریور ۲۴, ۱۴۰۰

      با سلام بله، به مدت یک سال تمامی خدمات را با تخفیف انجام می‌دهید؛ پس از یک سال با پرداخت یک سوم هزینه اولیه کارت را تمدید می‌کنید.

  2. سلام مراکز لیزرتون کجاست؟ و اینکه با این کارت میشه تمام خدمات رو استفاده کرد؟

    1. با سلام بله با داشتن مهراز کارت میتونید از تمامی خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی + خدمات پوست و مو و زیبایی با کاهش هزینه 30% تا 50% استفاده کنید. لینک لیست مراکز زیبایی خدمت شما: https://mehrazcard.com/%d9%85%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%b1%d8%ac/

  3. سلام چقدر برای لیزر تخفیف میدید؟

    1. با سلام لیزر موهای زائد با داشتن مهراز کارت با کاهش هزینه 30% خواهد بود. https://mehrazcard.com/the-cost-of-laser-hair-removal/

  4. سلام مراکز لیزر در شمال تهران کجاست؟

    1. با سلام مهراز کارت مراکز زیبایی متعددی در سطح شهر داره که میتونید مراجعه کنید دوست عزیز :) https://mehrazcard.com/the-cost-of-laser-hair-removal/

  5. سلام چجوری میشه این کارت رو خرید؟

    1. شما میتوانید از طریق لینک “ثبت نام آنلاین” اقدام بفرمایید

  6. محدودیت داره؟

    1. سلام دوست عزیز خیر هیچ محدودیتی نداره

  7. خدمات زیبایی چقدر تخفیف داره؟

    1. سلام وقت بخیر 30% تخفیف

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.