بیمه تکمیلی دندانپزشکی ✅

بیمه تکمیلی دندانپزشکی

بیمه تکمیلی دندانپزشکی چه مزایایی دارد؟

همانطور می دانید هزینه های دندان پزشکی روز به روز در حال افزایش است و همین امر سبب شده است تا بسیاری از تاافرد نتوانند از خدمات دندانپزشکی بهره مند شود. از این رو اهمیت بیمه تکمیلی دندانپزشکی بیشتر شده است و مردم به دنبال یافتن بهترین بیمه دندانپزشکی هستند. با مهراز کارت همراه باشید تا با اهمیت داشتن بیمه دندانپزشکی آشنا شوید.

منظور از بیمه تکمیلی دندانپزشکی چیست؟

منظور از بیمه تکمیلی دندانپزشکی در کشور ایران این است که شما می توانید با داشتن این بیمه دندانپزشکی تا حد مجازی هزینه های دندانپزشکی را کاهش دهید. با داشتن بهترین بیمه دندانپزشکی شما می توانید به راحتی از همه خدمات دندانپزشکی استفاده نماید.

اما توجه داشته باشید که با داشتن مهرازکارت بدون هیچ سقف و محدودیتی میتوانید از کلیه خدمات دندانپزشکی، پوست و مو،جراحی های زیبایی، روانشناسی و مشاوره و همچنین پزشک زنان،از بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و مراجعه به پزشکان متخصص بهره مند شوید.

ارتودنسی دندان را با مهراز کارت با کاهش هزینه چشمگیر تجربه کنید …

پر کردن دندان با جدیدترین روش ها با مهراز کارت

 

جهت تهیه بیمه دندانپزشکی و دریافت تخفیف روکش دندان کلیک کنید.

مشاهده هزینه ویزیت پزشک زنان توسط متخصص

بهترین بیمه دندانپزشکی شامل چه خدماتی است؟

  1.  ویزیت بیمار (معاینه و تشخیص)
  2. تجویز دارو
  3. رادیولوژی
  4. آزمایش
  5. کشیدن دندان قدامی
  6. کشیدن دندان خلفی
  7. کشیدن دندان عقل
  8. رادیوگرافی تک‌دندان
  9. جراحی دندان نهفته در نسج نرم و نسج سخت
  10.  جرم گیری
  11. پرکردن تک سطحی
  12. ترمیم دندان
  13. و غیره

آشنایی با مزایا و معایب کشیدن دندان با کاهش هزینه 50% مهراز کارت

دندانپزشک خوب در کرج کیست؟ بهترین مطب دندانپزشکی کجاست؟

خدمات بیمه تکمیلی دندانپزشکی

بیمه تکمیلی دندانپزشکی : اکثر مردم ایران تحت پوشش یکی از بیمه های پایه، تامین اجتماعی، بیمه سلامت یا بیمه نیروهای مسلح هستند.در اینجا میخواهیم به بررسی انواع خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه بپردازیم که چگونه میتوان با حداقل هزینه ،خدمات دندانپزشکی در سطح عالی دریافت نمود:

خدمات دندانپزشکی ارائه شده توسط این بیمه ها، به خدمات عمومی دندانپزشکی محدود می شود.

همه چیز درباره روکش دندان را بدانید …

بهترین کارت تخفیف دندانپزشکی کدام است؟

نحوه ارائه خدمات بیمه دندانپزشکی

درحالت اول برخی از مزاکز دندانپزشکی، تحت پوشش بیمه تکمیلی قراردارند که حین مراجعه به این مراکز و استفاده از خدمات درصدی از هزینه ها را تحت عنوان فرانشیز پرداخت می نماید.درحالت دوم بیمارپس از مراجعه به مراکز تحت پوشش بیمه و پرداخت هزینه کامل ، مدارک را به مرکز بیمه ارائه داده و وجه را استرداد می نماید.

کاهش هزینه ایمپلنت دندان با کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز کارت …

به کجا مراجعه کنیم؟

مراکز درمانی قابل مراجعه، مراکز و کلینیک های عمومی هستند که تعداد مراجعین آنها خیلی زیاد است و به دلیل شلوغی، زمان انتظار در نوبت خیلی طولانی می شود. در چنین شرایطی برخی افراد با پرداخت هزینه بیشتر، اقدام به استفاده از خدمات بیمه تکمیلی دندانپزشکی می نمایند.

 

جهت مشاهده هزینه ویزیت مامایی کلیک کنید

خدمات کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز

 

در این بیمه، گستره ارائه خدمات دندانپزشکی، کمی بیشتر می شود. ولی بیمه های تکمیلی باز هم پاسخگوی نیازهای جامعه امروز نیست. امروزه مردم به جز درمانهای عمومی دندانپزشکی، دنبال خدمات تخصصی و زیبایی دندانپزشکی هستند مانند: ایمپلنت، ارتودنسی، روکش های زیبایی ونیرکامپوزیت و لمینیت دندان و ..

که متاسفانه توسط بیمه های تکمیلی پشتیبانی نمی شوند.

جهت مشاهده تعرفه دندانپزشکی  کلیک کنید.

چه چیزهایی باعث آسیب به دندان میشوند ؟

بیمه دندان

ایده ها و فکر نو در هر شرایطی به کمک مردم می آید…

شرکت سپهرسازان مهراز، با مطالعه و شناخت نیاز مردم به خدمات مختلف دندانپزشکی و با هدف پوشش ضعف هایی که وجود دارد، در سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرد. و روز بروز خدمات باکیفیت تری را با هزینه کمتر ارائه می کند.

کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز با کاهش 50% هزینه های شما، و ارائه تمامی خدمات دندانپزشکی، اعم از خدمات عمومی، تخصصی، و زیبایی، در کلینیک های تخصصی و مطبهای خصوصی دندانپزشکی در خدمت شما عزیزان می باشد.

برای اطلاع از همه مزایای کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز، تعرفه های دندانپزشکی مهرازکارت با 50% کاهش، و مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد با مهرازکارت، لطفا کلیک کنید.

کاهش 50 درصدی هزینه های دندانپزشکی با کارت اقتصادی دندانپزشکی مهراز

دندانپزشکی ارزان را با مهراز کارت تجربه کنید!

کارت تخفیف دندانپزشکی

شما با داشتن کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز میتوانید کاهش هزینه ۵۰ درصدی تمامی خدمات متنوع درمانی و زیبایی دندان را برای داشتن لبخندی زیباتر و سلامت بیشتر دهان و دندان خود استفاده نمایید. با تهیه کارت تخفیف دندانپزشکی، می‌توانید به راحتی فهرستی از دندانپزشکان متخصص را در اختیار داشته و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

کارت تخفیف دندانپزشکی

کارت تخفیف دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی برای ایمپلنت

با در نظر داشتن هزینه های بسیار بالای ایمپلنت دندان، داشتن بیمه دندانپزشکی برای ایمپلنت که بتواند درصد قابل توجهی از هزینه های بالقوه و مرتبط با آن را پوشش دهد قطعا بسیار کمک کننده خواهد بود. شما با داشتن این بیمه میتوانید به بهترین متخصصان ایمپلنت دسترسی داشته باشید و از خدمات با کاهش هزینه 30 درصدی مهراز کارت برای ایمپلنت و همچنین سایر خدمات با کاهش هزینه 50% بهره مند شوید.

بیمه تکمیلی دندانپزشکی

شما با تهیه بیمه تکمیلی دندانپزشکی مهراز مشمول برخورداری از ۵۰ درصد کاهش هزینه خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی شده و میتوانید از تمامی خدمات دندانپزشکی با هرهزینه ای بدون سقف و محدودیت در سراسر کشور بهره بگیرید. در صورتی که سایر بیمه نامه ها دارای سقف استفاده از خدمات به صورت سالانه هستند. از اصلی ترین مزایای داشتن بیمه تکمیلی دندانپزشکی مهراز این است که می‌توانید با اطمینان بیشتری در مورد پوشش هزینه‌های ناگهانی و گزاف دندانپزشکی خود دست یابید.

دانلود pdf مقاله

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. من دفترچه بیمه ندارم این بیمه به اون دفترچه هیچ دخلی نداره؟

      • admin
      • شهریور ۲۵, ۱۴۰۰

      با سلام خیر، این بیمه جدا برای دندان هست و ربطی به بیمه شما ندارد.

  2. بیمه مهراز تکمیلی حساب میشه؟ داخل مطب پول کم میشه یا بعدا واریز میشه؟

    1. با سلام مهراز کارت نوعی کارت تخفیف دندانپزشکی هستش که ارتباطی با بیمه تکمیلی نداره و زمانی که به مراکز مراجعه میکنید 50% از مبلغ پرداختی تون کسر شده و الباقی رو پرداخت میکنید.

  3. سلام کارت مهراز مدت اعتبارش چقدره؟

    1. با سلام اعتبار مهراز کارت یکساله هستش. بعد از گذشت یکسال اول در صورت تمایل میتونید با یک سوم هزینه اولیه تمدید مجدد سالیانه انجام بدید ?

  4. سلام اگر این کارت رو بگیریم همه جا میتونیم ازش استفاده کنیم؟

    1. با سلام جهت استفاده از مهراز کارت نیاز هست به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه کنید دوست عزیز. لیست مراکز سراسر کشور خدمت شما: https://mehrazcard.com/treatment-centers/

  5. خدمات دندانپزشکی مهراز شامل چه چیزهایی میشه؟

    1. از طریق لینک "خدمات دندانپزشکی" مشاهده بفرمایید

  6. تا سقف چقدر میشه ازش استفاده کرد؟

    1. سلام وقت بخیر بیمه مهراز سقف و محدودیتی نداره

  7. خیلی هزینه هاروکاهش میده

  8. سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم خانوادگی هم میشه از این کارت استفاده کرد؟

    1. سلام خیر

  9. برای کودکان هم میشه گرفت ؟ مهراز کودکان هم ویزیت میکنه؟

    1. سلام بله

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.