علائم نشانگر نیاز به دندانپزشک

علائم نشانگر نیاز به دندانپزشک

علائم نشانگر نیاز به دندانپزشک

گاهی با بروز برخی علائم نشانگر نیاز به دندانپزشک حتما باید آنها را جدی بگیرید.

  • درد یا تورم در دهان، صورت یا گردن
  • احساس درد در لثه ها: اگر متوجه شدید که تورم لثه دارید و یا لثه هایتان پف کرده اند. و یا اگر حین مسواک زدن به روش صحیح و کشیدن نخ دندان دچار خونریزی لثه میشوید. و یا اگر در اقوام و بستگان خود سابقه بیماری لثه وجود دارد.
  •  پنهان کردن لبخند خود: میتواند به دلیل از دست دادن دندانی باشد که شما را از داشتن لبخندی زیبا و اصلاح طرح لبخند محروم میکند.
  • در صورت داشتن درمان دندانپزشکی در دهان: در صورتی که دندان پر شده دارید، روکش دندان دارید، ایمپلنت‌های دندان و یا دست دندان (اوردنچر) در دهان شما باشد، حتما ضروری است به‌طور منظم تحت چکاپ دندانپزشک باشید.
  • اگر از لحاظ پزشکی شرایط ویژه ای دارید: اگر دچار  بیماری‌هایی از قبیل دیابت، بیماری‌های قلبی-عروقی، ناهنجاری عادات غذاخوردن و HIV هستید و یا تصمیم دارید تحت درمان‌های پزشکی خاصی مانند پرتودرمانی، شیمی‌درمانی یا درمان جایگزینی هورمونی قرار گیرید، حتماً دندانپزشک خود را در جریان قرار دهید.
  • اگر باردار هستید: مطمئن باشید حضور در دندانپزشکی در طول دوران بارداری، بی خطر است. طبیعی است که بارداری، سبب عود کردن برخی مشکلات دندانی ‌شود، بنابراین مراجعه به دندان‌پزشک را در دوران بارداری خود حتما در برنامه هایتان قرار دهید.

جهت مشاهده قیمت ایمپلنت دندان کلیک کنید.

جهت مشاهده هزینه عصب کشی و پر کردن دندان کلیک کنید

جهت مشاهده هزینه مشاوره و روانشناسی کلیک کنید

سایر علائم نیاز به دندانپزشک

  • اگر در حین غذا خوردن دچار مشکل میشوید: جویدن و بلعیدن غذا باید کاملا طبیعی و به راحتی انجام شود. و اگر خارج از این حالت باشد و با ناراحتی دهان و دندان همراه شود طبیعی نخواهد بود. و حتما فورا باید به دندانپزشک مراجعه شود. و تا قبل از آن از غذاهای نرم و میکس شده استفاده شود.
  • اگر دچار خشکی دهان هستید: اگر احساس خشکی دهان و زبان و همچنین تشنگی را همواره دارید، ممکن است از نشانه های مشکلات پزشکی و یا اثرات مصرف دارویی خاص باشد.
  • اگر مصرف دخانیات و تنباکو دارید: لازم است بدانید کشیدن سیگار و جویدن تنباکو به طور کلی برای سلامت دهان و دندان بسیار مضر است. که نهایتا میتواند منجر به بوی بد دهان  و حتی سرطان دهان شود.
  • اگر در فک های خود احساس درد دارید: ممکن است هنگام جویدن غذا و یا باز و بسته کردن دهان ، ناراحتی و درد داشته باشید و همچنین زمان بیدار شدن از خواب فک های شما صدا دهند، در این هنگام لازم است هرچه سریع تر به دندانپزشک مراجعه کنید.
  • اگر در دهان خود ضایعه و یا لکه های خاصی دارید: اگر در دهان خود لکه های غیرطبیعی و همچنین ضایعه های خاصی مشاهده کردید.  در صورتی که بیش از یک هفته از ماندگاری آنها گذشت. حتما باید به دندانپزشک مراجعه نمائید.

جهت مشاهده هزینه دندان مصنوعی کلیک کنید

هزینه روکش دندان و ارتودنسی دندان را با مهراز کارت با کاهش هزینه چشمگیر تجربه کنید …

جهت مشاهده تعرفه دندانپزشکی اینجا کلیک کنید.

انواع ضایعات دهانی از علائم نشانگر نیاز به دندانپزشک

لازم است بدانید. که شدت و علت بروز این نوع ضایعه ها کاملا متفاوت خواهد بود. که انواع این ضایعات دهانی شامل ضایعات Canker، ضایعات Cold، لوکوپلاکیا و کاندیدیازیس میباشد.

پر کردن دندان با جدیدترین روش ها با مهراز کارت

البته لازم به ذکر است که ضایعات دهانی ممکن است. نشانه یک بیماری یا اختلال خاص، انواع عفونت میکروبی، ویروسی یا قارچی و یا حتی نتیجه تحریک بافت به علت وجود پلاک‌های ارتودنسی، دست دندان‌ها (دنچرها) و لبه تیز دندان یا پرکردگی شکسته باشد.

  • اگر زمان چکاپ دندانپزشکی شما فرا رسید. و مراجعه نکردید: توجه داشته باشید که مراجعه به دندانپزشک هر6ماه یکبار ضروری است. حتی در صورتی که دچار مشکل دهان و دندان نباشید. در این فرایند دندانپزشک پس از معاینه از اختلالات احتمالی پیشگیری کرده و همچنین در صورت مشاهده کوچکترین عارضه ای از پیشروی آن جلوگیری خواهد کرد.

عمر روکش دندان چقدر است؟ و به چه عواملی بستگی دارد؟

همه چیز درباره روکش دندان را بدانید …

درمان ورم دندان

روش های خانگی درمان ورم دندان :

  • غر غره کردن محلول اب نمک
  • غر غره کردن انواع روغن نظیر روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن نارگیل خام
  • استفاده از اسانس و یا گیاه میخک
  • قرار دادن سیر خام روی ناحیه ورم
  • استفاده از اسانس اویشن
  • اسانس اورگانو بسیار مفید
  • بهره گیری از کمپرس سرد
  • استفاده از پودر جوش شیرین

جهت استفاده از خدمات دندانپزشکی ارزان با مشاورین مهرازکارت تماس حاصل نمائید.

کاهش هزینه ایمپلنت دندان با کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز کارت …

بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی مهراز با کاهش هزینه ۵۰ درصدی به عموم مشتریان این اطمینان را بع شما میدهد که بتوانید با کمترین هزینه، سلامت دندان های خود را تضمین کنید.همانطور که میدانید هزینه های مرتبط با خدمات دندانپزشکی در دسته گران ترین خدمات درمانی قرار میگیرد. از این رو داشتن یک بیمه دندانپزشکی جهت کاهش هزینه های این خدمات میتواند در این شرایط بسیار کمک کننده باشد. در نتیجه شما میتوانید با انتخاب یک بیمه دندانپزشکی مناسب هزینه های خود را به طرز قابل توجهی کاهش دهید.

بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی

بهترین بیمه دندانپزشکی

از مهمترین ویژگی یک بیمه خوب و مناسب برای افرد میتوان به میزان درصد کاهش هزینه های آن اشاره نمود. بیمه دندانپزشکی مهراز با پوشش ۵۰ درصد از هزینه های دندانپزشکی کمک شایانی به کاهش هزینه های دندانپزشکی مینماید. از دیگر ویژگی‌های بهترین بیمه دندانپزشکی می‌توان به انتخاب آسان مراکز درمانی و پزشک و همچنین فرآیند سریع تهیه و ارسال بیمه نامه نیز اشاره کرد، که اینها باعث ارتقای تجربه شما در مراقبت‌های دندان می‌شوند.

خرید بیمه دندانپزشکی

شما میتوانید با خرید بیمه دندانپزشکی مهراز از کاهش هزینه ۵۰ درصدی واقعی برای تمامی خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی خود بره مند شوید. همچنین از مزایای خرید کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز میتوان به امکان استفاده از خدمات بلافاصله پس از صدور کارت اشاره کرد. همچنین امکان مراجعه به نزدیکترین مراکز درمانی در سراسر کشور جهت استفاده از خدمات را خواهید داشت. برای دریافت این بیمه میتوانید از طریق سایت و شبکه های اجتماعی و یا به صورت حضوری و تلفنی نیز اقدام نموده و در سریع ترین زمان ممکن بیمه نامه خود را در محل مورد نظرتان دریافت نمایید.

دانلود PDF مقاله

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. من و چند تا از دوستام همه ایمپلیت میخوایم انجام بدیم شرایط تخفیف برای هممون چجوری میشه ؟ جدا جدا میدین؟

      • admin
      • شهریور ۱۹, ۱۴۰۰

      با سلام بله، هرکس کارت عضویت مختص به خودش را دارد؛ و از 50 درصد تخفیف برای تمامی خدمات دندان پزشکی بهره مند می‌شوید.

    • melika
    • آذر ۱۶, ۱۴۰۱

    سلام چجوری میتونم کارت بگیرم

    1. با سلام جهت ثبت نام و تهیه مهراز کارت میتونید از طریق سایت و یا به صورت تلفنی اقدام کنید دوست عزیز ? لیست تعرفه ها خدمت شما: https://mehrazcard.com/treatment-expenses/

  2. ممنون از مطالب مفیدتون

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.