روکش دندان ✅ قیمت روکش دندان

روکش دندان

روکش دندان چه مزایا و معایبی دارد؟

در ادامه این مقاله به طور مفصل، به انواع روکش دندان ، مزایا و معایب هر کدام می پردازیم. داشتن دندان های سالم نه تنها بر روی سلامت دهان و گوارش بدن تاثیر می گذارد. بلکه تضمین کننده زیبایی چهره شما نیز خواهد بود. در زمان صحبت کردن و خندیدن، دندان ها نمایان شده. و قطعا اگر شما مشکلی در این زمینه داشته باشید. ترجیح می دهید کمتر در میان جمع ظاهر شوید. چرا که خرابی و نقص در دندان باعث افت اعتماد به نفس می گردد. خوشبختانه روش ها و تجهیزاتی که در دندانپزشکی وجود دارد به شما کمک می کند. تا از داشتن دندان های زیبا لذت ببرید. و برای مثال می توان به استفاده روکش اشاره نمود.

گاهی ممکن است افراد به دلیل عدم زیبایی دندانها از صحبت کردن و یا خندیدن اجتناب کنند. که این امر به مرور موجب گوشه گیری فرد خواهد شد. و به دنبال آن ضررهای روحی جبران ناپذیری را به شخص وارد میکند.

.جهت تهیه بیمه دندانپزشکی و یا بیمه تکمیلی دندانپزشکی با مشاورین مهراز کارت همراه شوید

روکش دندان چیست؟

بافت استخوانی دندان ها به شدت در معرض تخریب قرار داشته. و در صورتی که از آن ها مراقبت نشود. خیلی سریع پوسیده خواهند شد. از دست دادن هر دندان باعث خالی شدن فضا فک شده. که هم فرسوده شدن استخوان فک را به دنبال داشته. و هم اینکه جای خالی آن مدام خود نمایی خواهد کرد. لذا حفاظت از دندان ها چه از نظر سلامتی و چه از نظر زیبایی، اهمیت زیادی دارد. روکش در واقع یک لایه محافظتی بر روی دندانهای تخریب شده است. تا این دندان دچار آسیب بیشتر نشود. متاسفانه گاها پوسیدگی دندان ها به حدی است که مدت زمان زیادی دوام نیاورده. و در صورتی که روکش روی  آن قرار نگیرد. نهایتا باید کشیده شوند. این روکش هم دندانها را حفظ نموده و نمای زشت و فرسوده آن را پنهان می کند. و به شما یک دندان زیبا تحویل خواهد داد.

جهت مشاهده هزینه دندانپزشکی اطفال کلیک کنید

انواع روکش دندان عصب کشی شده با کاهش هزینه 50 درصدی مهراز کارت

دلایل نیاز به روکش

متاسفانه بارها دیده شده است. که برخی از بیماران زمانی که با پیشنهاد استفاده از روکش از جانب دندانپزشک مواجه می شوند. به دلیل هزینه و یا به دلیل عدم موفقیت این کار در افراد دیگر، ممانعت نموده. و اجازه قرار دادن روکشها بر روی دندانها را به دندانپزشک نمی دهند. اما آیا می دانید جدای از بحث زیبایی، چرا لازم است برخی از بیماران حتما از روکش استفاده کنند؟

قیمت روکش دندان فوری و متحرک با کارت پزشکی مهراز چقدر است؟

تهیه روکش دندان شکسته جلو با مهراز کارت

  • ممکن است دندان شما ترک برداشته. و یا بخشی از آن در اثر شکستگی از بین رفته باشد. در این صورت تنها راه حفاظت دندان در برابر پوسیدگی و افزایش طول عمر آن، استفاده از روکشهاست.
  • در برخی مواقع همانند تصادف، ضربه به فک و… دندان اصلی بیمار لق شده است. شما می توانید این دندان را بکشید اما به این موضوع توجه کنید که جای دندان همواره خالی می ماند مگر اینکه با ایمپلنت، دندان جدید جای آن قرار دهید. پس آیا بهتر نیست دندان لق خود را با یک روکش حفظ کنید؟
  • ترمیم در بعض از دندان های بسیار عمیق انجام می گیرد به این معنا که بخش عمده ای از دندان دستکاری خواهد شد. چنین دندانی حساسیت بیشتری در برابر پوسیدگی دارد. اکنون که شما برای ترمیم آن هزینه کرده اید، عاقلانه ترین کار این است که با یک روکش، از آن محافظت کنید تا هم دندان حفظ شده و هم هزینه صرف شده هدر نرود.
  • متاسفانه برخی از بیماران در هنگام خواب دندان قروچه می روند که هر بار این عمل، لایه نازکی از دندان را از بین خواهد برد. این اتفاق در گذر زمان، دندان های شما را از بین می برد. دندانپزشکان توصیه می کنند چنین افرادی حتما از روکش استفاده کنند. چرا که روکش نسبت به دندان قروچه مقاوم است.

همچنین مطالعه نمایید :هزینه انواع روکش دندان و تخفیف روکش دندان

همچنین مطالعه نمائید: هزینه لامینت دندان

روکش دندان ارزان

معمولا روکش دندان آخرین روش ترمیم دندان است. که در شرایط های مختلفی استفاده میشود و بسته به نوع روکش، جنس و همچنین شرایط بیمار قیمت های مختلفی دارد.شما میتوانید از طریق مراجعه به مراکز دندان پزشکی شرکت سپهرسازان مهراز،با کاهش 50% هزینه های خود با مناسبترین و ارزان ترین قیمت دندان خود را روکش نمایید.

بریج دندان بدون تراش چگونه انجام میشود؟ قیمت روکش طلای دندان چقدر است؟

عمر روکش دندان چقدر است؟ و به چه عواملی بستگی دارد؟

استفاده از روکش

روش های پیشرفته در علم دندانپزشکی خدمت شایانی به بشریت نموده است. برای مثال روکش یکی از ساده ترین متدها است که طول عمر دندان های شما را بیشتر خواهد کرد. تا قبل از ابداع روکش، انسان ها خیلی زود دندان های خود را حتی به دلیل پوسیدگی کوچک از دست می دادند اما اکنون روکش یک لایه محافظتی خواهد بود.

کاهش هزینه ایمپلنت دندان با کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز کارت …

مزیت هایی که از روکش نصیب شما می گردد شامل:

  • با کمک روکش، دندان های شما قدرت مقاومتی بیشتری نسبت به فعالیت آنزیم ها در دهان، میکروب ها، ساییدگی و.. پیدا کرده و طول عمر آن بیشتر می شود.
  • در صورتی که دندانی ترک خورده و شکسته داشته باشید با روکش می توانید تا سالیان طولانی دندان خود را به بهترین شکل حفظ کنید.
  • زمانی که دندانی شکسته می شود، هم عمل جویدن غذا دچار مشکل شده و هم اگر این شکستگی در دندان های جلو باشد، تکلم بیمار اختلال پیدا خواهد کرد. روکش این دو مشکل را برای شما برطرف می کند.
  • برخی از بیماران، ذاتا دندان های سست و ضعیفی دارند. اگر چه دندان های این افراد پوسیدگی ندارد اما به دلیل سست بودن بافت استخوانی، به شدت در معرض پوسیدگی قرار دارند. به توصیه دندانپزشک بهتر است دندان های این افراد روکش شود تا در طول عمر، دچار مشکل نشود.
  • اگر دندان های شما زرد شده و جرم زیادی دارد، استفاده از روکش، زیبایی دندان های شما را باز می گرداند.
  • روکش فقط برای حفاظت از دندان ها در برابر پوسیدگی نیست. بلکه اگر دندان های کوچک و یا بد فرم دارید، روکش می تواند فرم زیبایی به دندان های شما داده و پهنا و ارتفاع آن ها را زیاد کند.
  • اگر دندان های شما دارای فاصله است، دو روش درمانی ارتودنسی و روکش برای حل این مشکل وجود دارد. استفاده از روکش، روش سریع تری خواهد بود. حتی شما با روکش می توانید انحرافات کوچک در دندان های خود را درمان کنید.

روش های مراقبت از لامینت و افزایش طول عمر لامینت دندان چیست؟

قیمت روکش دندان جلو با بیمه دندنپزشکی مهراز چفدر است؟

معایب و عوارض استفاده از روکش دندان

فراموش نکنید که استفاده از هر روش درمانی می تواند عوارضی داشته باشد که بسته به میزان مراقبت بیمار از خود، شرایط فیزیولوژی بدن وی و… احتمال وقوع عارض وجود خواهد شد. در مورد روکش ممکن است مشکلات زیر بروز نماید:

  • عفونت دندان

بیماران توجه داشته باشند که اگر از دندان روکش شده به درستی مراقبت نکرده و نظافت به موقع آن را انجام ندهند، دندان عفونت نموده و ممکن است بعد از صرف هزینه های دندانپزشکی و تحمل دوره درمان، نهایتا مجبور به کشیدن دندان شوید.

آشنایی با انواع روکش دندان جلو

قیمت روکش دندان فوری با کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز چقدر است؟

  • پوسیدگی دندان

این مسئله بسیار مهم است که روکش به دقت انجام شده و به صورت کامل دندان را مهر و موم کند. در غیر این صورت حتی وجود یک منفذ، می تواند منجر به نفوذ باکتری ها و آنزیم ها به زیر روکش و نهایتا پوسیدگی دندان شود.

همچنین مطالعه کنید: پوسیدگی دندان کودکان با والدین سیگاری

  • آلرژی بیمار به روکش

متاسفانه برخی از بیماران به موادی که در روکش وجود دارد، آلرژی داشته و به محض استفاده از آن با التهاب لثه، عفونت و… مواجه می شوند.

  • احتمال لق شدن روکش

این موضوع نیز به میزان مهارت دندانپزشک برای نصب روکش و مراقبت بیمار از آن بستگی دارد. در صورتی که روکش کاملا اندازه دندان نبوده و یا بیمار با این دندان غذاهای سخت بخورد، ممکن است روکش لق شده و نیاز به ترمیم داشته باشد.

همه نکارت درباره عوارض روکش دندان را بدانید…

  • مشکل در تکلم و جویدن غذا

دندانپزشک باید در زمان نصب روکش، بسیار با مهارت و ظرافت عمل کند. اگر روکش حتی یک میلیمتر از سطح دندان ها بالاتر باشد، از جفت شدن فک ها روی هم جلوگیری می کند لذا هم جویدن غذا به مشکل برخورد نموده و هم قدرت صحبت کردن وی دچار اختلال می گردد.

روکش دندان پر شده چگونه جایگذاری میشود؟

  • خونریزی و التهاب لثه

بیمارانی که بافت لثه آن ها بسیار حساس بوده و با کوچکترین فشار کبود یا ملتهب می گردد، باید این موضوع را به دندانپزشک قبل از انجام روکش اطلاع دهند.

جهت مشاهده هزینه کامپوزیت دندان کلیک کنید

به نظر شما عمر جسب روکش دندان چقدر است؟

مراقبت های لازم بعد از نصب روکش دندان

بیماران توجه داشته باشند که بعد از اتمام درمان و نصب روکش باید مراقبت هایی را به عمل بیاورند تا سلامت دندان و لثه حفظ گردد:

  • تنظیم ارتفاع روکش

در اولین قدم بعد از نصب روکش، باید چک کنید که آیا ارتفاع آن برای شما مناسب است یا خیر. حتی اگر چند روز بعد نیز احساس کردید روکش لثه شما را اذیت می کند و باید ارتفاع آن تنظیم گردد، حتما این مسئله را به دندانپزشک اطلاع دهید.

  • توجه به دردهای حس شده در دندان

از زمانی که روکش بر روی دندان نصب می شود، دندان شما به سرما و گرما حساس می شود و این مورد طبیعی است اما دقت کنید که درد باید به تدریج کم شود در غیر این صورت لازم است به دندانپزشک مراجعه نمایید. البته گاها دیده می شود که بعد از نصب  بیمار مشکلی ندارد اما مدتی بعد، دردها آغاز می گردد. در این زمان نیز لازم است دندانپزشک دندان شما را بررسی نماید.

آیا روکش موقت دندان در داروخانه به فروش میرسد؟

  • احتیاط در خوردن غذا

توصیه می کنیم که بیماران تا مدتی بعد از نصب روکش دندان، کمتر با آن سمت از فک که این دندان وجود دارد غذا بخورند. البته دقت کنید که تا آخر عمر نباید مواد غذایی سخت را با دندان روکش شده میل کنید.

هزینه عصب کشی دندان و روکش با کاهش هزینه مهراز کارت چقدر است؟

  • رعایت بهداشت دهان و دندان

بیمار باید به این مسئله توجه داشته باشد که دندان روکش شده، به نظافت بیشتری نیاز داشته و اصول مسواک زدن آن با دندان های دیگر فرق دارد. به خصوص در چند ماه اول در استفاده از نخ دندان احتیاط کنید. در صورتی که فشار زیادی به روکش وارد شده  و یا نخ دندان به درستی در بین دو دندان قرار نگیرد ممکن است باعث لق شدن روکش گردد.

روکش دندان متصل به هم چه کاربردی دارد؟

  • توجه به سلامت لثه

بیماران بعد از نصب روکش دندان باید تا مدتی، سلامت ناحیه لثه را کنترل کنند. گاها دیده می شود که خطی سیاه بر روی لثه در قسمت نصب روکش دیده می شود. ممکن است در اثر نصب روکش و فشار به لثه این اتفاق افتاده باشد که مرور حل می شود. اما در حالت کلی وجود این خط سیاه، طبیعی است. برای مثال ممکن است روکش دندان در نزدیکی لثه دارای یک لبه فلزی باشد که این لبه، لایه ای ممانعت کننده از ورود غذا و باکتری ها خواهد بود. بنابراین اگر خط سیاه را در لثه مشاهده نمودید، به دندانپزشک مراجعه کنید تا مطمئن شوید این مشکل به خاطر آسیب به لثه نیست.

جهت خرید روکش دندان فوری با کاهش هزینه 50% با مشاورین مهراز کارت در تماس باشید …

عوامل موثر بر طول عمر روکش

یکی از نگرانی های بیماران در استفاده از روکش طول عمر آن است. متاسفانه برخی از افراد تنها به گفته چند بیمار اکتفا می کنند که بعد از گذاشتن روکش، در مدت کوتاهی روکش دندان شکسته شده و یا از روی دندان برداشته شده است. اما شاید این بیماران در مراقبت از دندان روکش شده دقت نکرده اند که اکنون چنین اتفاقی برای آن ها رخ داده است.

آیا میدانید عمر روکش دندان زیرکونیا بسیار طولانی است؟

لازم است بدانید که چه عواملی بر روی طول عمر روکش دندان تاثیر می گذارد:

یکی از نگرانی های بیماران در استفاده از روکش طول عمر آن است. متاسفانه برخی از افراد تنها به گفته چند بیمار اکتفا می کنند که بعد از گذاشتن روکش، در مدت کوتاهی روکش دندان شکسته شده و یا از روی دندان برداشته شده است. اما شاید این بیماران در مراقبت از دندان روکش شده دقت نکرده اند که اکنون چنین اتفاقی برای آن ها رخ داده است. لازم است بدانید که چه عواملی بر روی طول عمر روکش تاثیر می گذارد:

  • جنس روکش و متریال به کار رفته در آن
  • میزان مهارت دندانپزشک در نصب روکش بر روی دندان
  • مراقبت بیمار از دندان روکش شده از طریق نحوه صحیح مسواک زدن و استفاده از نخ دندان
  • نوع مواد غذایی مصرفی به گونه ای که غذاهای سخت باعث شکستن روکش خواهد شد.
  • تعداد دفعات دندان قروچه
  • و…

سفید شدن دندان ها با لامینت چگونه انجام میشود؟

معرفی انواع روکش

انواع مختلفی از روکش وجود دارد که بسته به شرایط دندان بیمار، شرایط مالی وی و… دندانپزشک بهترین روکش را برای وی انتخاب خواهد کرد. این حق بیمار است که در ابتدا با هر کدام از انواع روکش ها و مزایای و معایب آن ها شده  و سپس درمان را انجام دهد.

  • روکش تمام فلز

در این مورد، تمامی روکش از فلز ساخته شده است اما این فلز خالص نیست بلکه آلیاژهایی در داخل آن به کار برده می شود. از جمله می توان به آلیاژ های قیمتی همانند طلا، پلاتینیوم و…، آلیاژ های نیمه قیمتی حاوی بیش از 25 درصد آلیاژ های قیمتی و نهایتا آلیاژهای معمولی حاوی کمتر از 25 درصد آلیاژهای قیمتی اشاره نمود.

مزایای استفاده از روکش تمام فلز

  • با توجه به اینکه در استفاده از روکش تمام فلز، میزان ساییدگی دندان کمتر خواهد بود. لذا یک مزیت عمده به حساب می آید.
  • این روکش به صورت کامل به دندان چسبیده و هم اندازه دندان خواهد بود در نتیجه عمر طولانی تری داشته و قدرت حفاظت کنندگی آن از دندان بیشتر خواهد بود.

معایب استفاده از روکش تمام فلز

  • مسلما روکش های فلزی نمای زیبایی برای دندان نخواهند داشت. البته برخی از افراد به داشتن دندان طلا علاقه زیادی داشته و ترجیح می دهند روکش خود را با آلیاژ قیمتی انجام دهند. ولی به غیر از طلا، وجود فلز در دندان اصلا جذاب نیست.
  • برخی از افراد به روکش های فلزی آلرژی دارند.

روکش سرامیکی

روکش های سرامیکی از نوعی چینی به نام پرسلن ساخته شده اند. امروزه افراد زیادی علاقمند به استفاده از این روکش هستند چرا که رنگ طبیعی دندان ها است.

مزایای روکش سرامیکی

  • همانگونه که گفته شد چون در این روکش هیچگونه فلزی به کار نرفته است، در نتیجه کاملا شبیه به دندان است. و کسی متوجه روکش بودن آن نخواهد شد.
  • از آنجایی که روکش سرامیکی لبه فلزی ندارد، احتمال آسیب رسانی به لثه از این طریق وجود نخواهد داشت.
  • در افراد حساس به فلز موجود در روکش ها، توصیه می شود از روکش سرامیکی استفاده کنند.

معایب روکش سرامیکی

توجه داشته باشید که قدرت استحکامی روکش های سرامیکی، ضعیف بوده و با کوچکترین فشار ممکن است بشکند. بنابراین هم به مراقبت بیشتری نیاز دارد. همین ویژگی باعث می شود که  دندانپزشک غالبا از این روکش برای دندان های قدامی استفاده کند که بر زیبایی دندان ها تاثیر می گذارد.

روکش پی اف ام (PFM)

یکی از بهترین انواع روکش، روکش پی اف ام است. این روکش از ترکیب فلز و سرامیک تشکیل شده به گونه ای که ابتدا با آلیاژهای فلزی روکش ساخته می شود و سپس برای زیبایی، یک لایه پرسلن روی آن قرار خواهد گرفت.

مزایای روکش پی اف ام

وجود فلز و سرامیک در این روکش کمک می کند تا شما از یک روکش مستحکم و زیبا برخوردار شوید.

معایب روکش پی اف ام

  • در صورتی که بیمار در غذا خوردن خود دقت نکند، ممکن است لایه سرامیکی بر روی روکش بشکند.
  • با گذر زمان و در نتیجه تحلیل رفتن لثه، لایه فلزی روکشها دیده خواهند شد که این مسئله از نظر زیبایی برای دندان های جلویی، امتیاز منفی به حساب می آید.
  • در استفاده از این نوع روکشها، دندانپزشک مجبور است ضخامت بالاتری از دندان را تراش دهد.

روکش زیرکونیا

در این نوع از روکش از فلزی سخت و با رنگ روشن به نام اکسید زیرکونیوم استفاده می شود. که از نظر شیمیایی خاصیت خنثی دارد در نتیجه تاثیر مضری بر روی دندان ها نخواهد داشت.

مزایای روکش زیرکونیا

  • قدرت استحکامی روکشهای زیرکونیا بسیار بالا است و به همین دلیل دندانپزشک برای هر کدام از دندان ها می تواند از این روکشها استفاده کند.
  • مسئله مهم در نصب روکش برای دندانهای جلویی، زیبایی است. لازم است بدانید که روکش های زیرکونیا از این نظر کمک شایانی نموده و لبخندی زیبا را به شما اهدا خواهند نمود.
  • همانگونه که گفته شده برخی از افراد به آلیاژهای فلزی حساسیت داشته و نمی توانند از روکش های تمام فلز استفاده کنند. اما با روکش زیرکونیا هیچ مسئله برای بیمار رخ نخواهد داد.
  • در روکش های فلزی یک لبه سیاه رنگ در مرز بین لثه و روکش دیده می شود که در روکش زیرکونیا این لبه وجود ندارد.
  • مقاومت این روکش به تغییر رنگ نسبت به روکش های سرامیکی و پی اف ام ، بسیار بالا است.

معایب روکش زیرکونیا

مهمترین عیب این روکش ها، هزینه بالای آن ها است. به همین دلیل دندانپزشک قبل از شروع به کار، مسئله هزینه را با بیمار در میان خواهد گذاشت.

جهت اطلاع از تعرفه دندانپزشکی سال و همچنین قیمت روکش دندان کلیک کنید

انواع روکش زیبایی

همواره روکشها جنبه درمانی ندارد بلکه امروزه افراد زیادی علاقمند به استفاده از روکش برای زیباتر کردن دندانهای خود هستند. بد فرمی دندان ها، تغییر رنگ آن ها و… از جمله عواملی است که باعث می شود بیمار به فکر روکشهای دندان زیبایی باشد.

  1. روکش کامپوزیت

در این روش، از مواد کامپوزیت که هم رنگ دندان است برای برطرف کردن عیوب دندان استفاده می شود. دندانپزشک این مواد را بر روی سطح دندان قرار می دهد تا بتواند عیوب دندان را رفع کند.

مزایای روکش کامپوزیت

  • همانگونه که گفته شد مواد کامپوزیت بر روی دندان مالیده می شود لذا خراش، شکستگی و فرو رفتگی های دندان سریعا در یک جلسه رفع خواهند شد.
  • حتی در صورتی که ریشه دندان از لثه بیرون زده باشد شما می توانید با کامپوزیت این مشکل را رفع کنید.
  • نکته های حائز اهمیت در کامپوزیت این است که در استفاده از این روکشهای اصلا نیازی به تراش دادن دندان نخواهد بود. این مسئله از نظر حفظ سلامتی دندان بسیار اهمیت دارد.
  • کامپوزیت دندانها کمترین درد را در میان سایر روش های روکش دارد چرا که نیازی به تراشیدن نخواهد بود.

    2. روکش لامینت

کامپوزیت ماده ای است که بر روی سطح دندان ها مالیده می شود اما لمینت یک لایه نازک سرامیکی است که بر روی سطح جلویی دندان ها می چسبانند.

کاهش هزینه لامینت دندان با کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز

مزایای لمینت دندان

  • با توجه به اینکه لمینت یک لایه همرنگ با دندان ها است لذا نمای زیبایی به دندان و لبخند شما خواهد داد.
  • جالب است بدانید که از نظر قدرت استحکامی و طول عمر، لمینت نسبت به کامپوزیت دندان برتری دارد.
  • لمینت مقاومت بالایی نسبت به رنگ پذیری دارد. برخی از روکشها با گذر زمان و با مصرف مواد غذایی به تدریج تغییر رنگ می دهند. اما این مشکل در لمینت رخ نخواهد داد.
  • نکته بسیار مهم در مورد لمینت دندان، سازگار بودن آن با لثه و در نتیجه عدم ابتلا به بیماری های لثه همانند التهاب خواهد بود. در ساخت این روکش از مواد زیستی سازگار استفاده می شود.
  • از نظر طول عمر، لمینت می تواند تا 10 سال دوام بیاورد. در صورتی که به درستی نصب شده و از لمینت اصل برای بیمار استفاده شود.
  • در مقایسه با روکش، هزینه لمینت کمتر بوده و مقرون به صرفه تر است.

معایب لمینت دندان

  1. از آنجایی که لمینت تنها بر روی سطح دندان قرار می گیرد، پس احتمال پوسیدگی از قسمت پشتی دندان وجود دارد.
  2. این احتمال هر چند کم، وجود دارد که لمینت کنده شود.

بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی مهراز با کاهش هزینه ۵۰ درصدی به عموم مشتریان این اطمینان را به شما میدهد که بتوانید با کمترین هزینه، سلامت دندان های خود را تضمین کنید. همانطور که میدانید هزینه های مرتبط با خدمات دندانپزشکی در دسته گران ترین خدمات درمانی قرار میگیرد. از این رو داشتن یک بیمه دندانپزشکی جهت کاهش هزینه های این خدمات میتواند در این شرایط بسیار کمک کننده باشد. در نتیجه شما میتوانید با انتخاب یک بیمه دندانپزشکی مناسب هزینه های خود را به طرز قابل توجهی کاهش دهید.

بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی برای ایمپلنت

با در نظر داشتن هزینه های بسیار بالای ایمپلنت دندان، داشتن بیمه دندانپزشکی برای ایمپلنت که بتواند درصد قابل توجهی از هزینه های بالقوه و مرتبط با آن را پوشش دهد قطعا بسیار کمک کننده خواهد بود. شما با داشتن این بیمه میتوانید به بهترین متخصصان ایمپلنت دسترسی داشته باشید و از خدمات با کاهش هزینه 30 درصدی مهراز کارت برای ایمپلنت و همچنین سایر خدمات با کاهش هزینه 50% بهره مند شوید.

ارزان ترین بیمه دندانپزشکی

شما میتوانید تنها با پرداخت حق عضویت اولیه تا یک سال از ارزان ترین بیمه دندانپزشکی با عنوان مهراز کارت، بدون پرداخت هیچگونه هزینه جانبی دیگری استفاده نموده و همچنین میتوانید تا ۵ سال متوالی پس از دریافت مهراز کارت با پرداخت یک سوم هزینه اولیه آن را تمدید نمایید. علاوه بر این شما به ازای دریافت خدمات در مراکز درمانی مهراز کارت میتوانید از کاهش هزینه ۵۰ درصد واقعی استفاده نمایید و این در حالی است که بسیاری از مراکز بیمه نهایتا ۱۰ تا ۲۰ درصد از هزینه های دندانپزشکی را پوشش میدهند.

منابع: الهام گرفته از مجموعه مقالات بین المللی ISI درباره روکش دندان

دانلود pdf مقاله

  1. سلام توضیحات دقیق وکاملی بود خسته نباشید *ممنون از زحمات شما/قاسمی از کرج

نظرات بسته است.

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.