دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه

دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه

دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه

شاید برای شما هم پیش آمده باشد. که دچار دندان درد و دیگر مشکلاتی مرتبط با دندان و فک شده باشید. در این مواقع مراجعه به دندان پزشک یک امر ضروری است. تا خود را از درد و رنج خلاص کنید. اما همه اقشار جامعه توانایی پرداخت هزینه های سنگین دندانپزشکی را ندارند. از این رو به دنبال مرکز و کلینیک دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه می گردند که هزینه کمتری پرداخت کنند.
در این مقاله سعی داریم شما را با دنداپزشکی طرف قرارداد بیمه آشنا کنیم. از این رو ابتدا به مبحث دندانپزشکی می پردازیم.

جهت تهیه بیمه دندانپزشکی و یا بیمه تکمیلی دندانپزشکی با ما همراه باشید

جهت مشاهده هزینه دندانپزشکی اطفال کلیک کنید

آشنایی با رشته دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه

دانشجویان این رشته به مطالعه دندانپزشکی که شاخه ای از علوم پزشکی می باشد می پردازند. اساس کار دنداپزشک درمان بیماری های مربوط به دهان و دندان و لثه می باشد.
البته در سال های اخیر موضوع زیبایی دندان نیز به این موارد اضافه شده است.

یک دنداپزشک ماهر باید بتواند تمرکز و هماهنگی بالایی بین دست و چشم خود داشته باشد. و در مدت زمانی که روی دندان کار می کند تمام تمرکز خود را به کار بدهد. زیرا دندان و لثه ها حساس هستند. و ممکن است آسیب ببینند. دندانپزشکان بسته به حساسیت کار خود ممکن است یک یا چند دستیار داشته باشند.

پر کردن دندان با جدیدترین روش ها با مهراز کارت

بهترین مطب دندانپزشکی کجاست؟

همچنین برقراری اطمینان برای بیمار نیز یکی از کارهای ضروری است که یک دندانپزشک متخصص باید بتواند انجام دهد زیرا برخی از بیماران ممکن است از دندانپزشکی هراس داشته و آرامش خاطر نداشته باشند. این مورد همان طور که میدانید درباره دندانپزشکی اطفال به شدت صدق می کند. در صورت لزوم دندانپزشک می بایست بیمار را قبل از شروع کار از چگونگی مراحل کار آگاه سازد همچنین باید در طی انجام این مراحل تمام مهارت خود را به کارببندد تا بیمار کمترین درد و فشار را متحمل شود.

از آنجا که دندانپزشک با دهان بیمار سر و کار دارد باید تمامی وسایلی که استفاده می کند استریل شده و کاملا تمیز و بهداشتی باشد.

جهت مشاهده هزینه لامینت دندان و تعرفه تخفیف ارتودنسی کلیک کنید.

مراکز دندان‌پزشکی طرف قرارداد با بیمه‌ها

ساعات کار یک دندان پزشک بسته به محلی که در آن فعالیت می کند متفاوت است.

ممکن است در بیمارستان یا کلینیک های عمومی که اتفاقا طرف قرارداد بیمه نیز می باشند کار کند به همین علت ساعت کار وی بسته به ساعت کار بیمارستان و کلینیک تنظیم می شود که معمولا تمام وقت است و گاها پزشک می بایست در شیفت شب هم فعالیت داشته باشد. اما در صورتی که دندانپزشک مطبی برای خود اتخاذ نماید ساعت کارش را به اختیار خود میتواند طبق قوانین ساعت کار وزارت بهداشت تنظیم کند.

کاهش هزینه ایمپلنت دندان با کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز کارت …

فوق تخصص دندانپزشکی کودکان در کدام مرکز فعالیت دارد؟

دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه

دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه

دندانپزشک متخصص به علاوه فعالیت خود چه در مطب شخصی و چه در کلینیک و بیمارستان در صورتی که علاقه داشته باشد می تواند در زمینه رشته تحصیلی خود به تحقیقات پرداخته و یا برای دانشجویان این رشته تدریس نماید.
با توجه به میزان بیماران دهان و دندان که با رشد جمعیت به تعداد آنها نیز افزوده می شود بازار کار دندانپزشکان هم رونق زیادی پیدا کرده است اما طبق پیش بینی های انجام شده احتمالا تا سال 2030 وضعیت سلامت دهان و دندان جامعه کشورمان مطلوب خواهد بود و این رشته کاملا به صورت خصوصی خواهد بود.

ارتودنسی دندان را با مهراز کارت با کاهش هزینه چشمگیر تجربه کنید …

جهت مشاهده هزینه دندانپزشکی سال کلیک کنید

همچنین مطالعه نمائید: هزینه جرمگیری دندان

دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه

به طور معمول دندانپزشکانی که در حوزه خصوصی و در مطب شخصی فعالیت می کنند درآمد بیشتری نسبت به دندانپزشکان عمومی که در بیمارستان و کلینیک ها کار می کنند، دارند.
جدای مطالب ذکر شده خود دندانپزشک نیز باید از سلامت جسمانی بالایی برخوردار باشد.

لذا شرایط کاری وی به گونه ایست که او باید در مدت زمان های طولانی در حالت مشخص بماند و همین امر موجب آسیب رساندن به کمر و گردن و یا عضله های وی می شود.
به همین سبب یک دندانپزشک می بایت مراقب سلامت خود باشد و به طور مداوم ورزش کند تا در نتیجه طول عمر کاری بیشتری داشته باشد.

جهت مشاهده تعرفه تخفیف ایمپلنت و تخفیف عصب کشی کلیک کنید.

دندانپزشک خوب در کرج کیست؟

دندانپزشکی تحت پوشش بیمه

شرکت‌های بیمه‌گر معمولا برای ارایه خدمات درمانی از جمله دندان‌پزشکی با مراکز درمانی مختلفی طرف قرارداد هستند. با مراجعه به سایت هر کدام از این شرکت‌ها می‌توانید لیست مراکز طرف‌قرارداد را مشاهده کنید.توجه داشته باشید که میزان پوشش دندانپزشکی در شرکت‌های مختلف متفاوت است

کاهش هزینه لامینت دندان با کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز

بهترین کارت تخفیف دندانپزشکی کدام است؟

هزینه پر کردن دندان با بیمه و بدون بیمه

یکی از تخصص های دندانپزشکی پر کردن دندان می باشد که جز خدماتی می باشد که افراد بیشتری به آن نیاز پیدا می کنند. اما به علت گرانی و بالا بودن هزینه ها ممکن است از این کار نیز صرف نظر کنند. اما شما می توانید با مراجعه به دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه، هزینه پر کردن دندان را کاهش دهید.

برای بهره مندی از خدمات با کیفیت و به صرفه دندانپزشکی، با مراکز طرف قرارداد با مهراز کارت  همراه باشید.

آشنایی با مزایا و معایب کشیدن دندان با کاهش هزینه 50% مهراز کارت

دندانپزشکی ارزان را با مهراز کارت تجربه کنید!

دانلود PDF مقاله

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. سلام شراسط بیه شما برای ارتودنسی چیه؟ آیا متخصص ارتودنسی طرف قرارداد با بیمه شما در فرب تهران هست؟ ممنون میشم پاسخ بدید. هزینه ها زیاده امیدارم متخصص طرف قرارداد داشته باشید

    1. سلام روز به خیر بله متخصص ارتودنسی در غرب تهران هم طرف قرار داد هستند در حال حاضر. لطفا با شماره تلفن روابط عمومی مهراز 02166575012الی14تماس حاصل نمائید راهنمایی میکنند. با تشکر

  2. سلام من بیمه نیستم هیچ جا الان با کارت شما چقدر هزینه هام کم میشه؟

      • admin
      • شهریور ۱۶, ۱۴۰۰

      با سلام پس از دریافت کارت مهرازکارت از تخفیف 50 درصد در تمامی خدمات دندان پزشکی + اقساط بهره‌مند می‌شوید.

  3. مهراز کارت فقط برای تهران کاربرد داره؟

    1. با سلام مهراز کارت در حال حاضر در استان تهران و البرز و همچنین شهرهایی مثل رشت و ساری و مشهد فعالیت داره. لیست مراکز درمانی مهراز کارت خدمت شما: https://mehrazcard.com/treatment-centers/

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.