ارتودنسی ارزان در تهران

ارتودنسی ارزان در تهران

ارتودنسی ارزان در تهران

ارتودنسی دندان یکی از گران ترین خدمات در زمینه دندانپزشکی است. که بسیاری از افراد به علت گرانی این خدمات از ارتودنسی محروم مانده اند. و نتوانسته اند تا دندان های زیبا و یک دست به خود هدیه دهند… تیم بیمه دندانپزشکی قصد دارد تا شما را با ارتودنسی ارزان در تهران آشنا کند. با ما همراه باشید… اما چرا ارتودنسی؟
برای اینکه بتوان خوراکی ها را به خوبی و راحتی جوید باید دندان ها به صورت منظم و مرتب در دندان باشند اما گاها اینگونه نیست!

کاهش هزینه ارتودنسی دندان با مهراز کارت

جهت مشاهده تعرفه تخفیف ایمپلنت و تخفیف عصب کشی کلیک کنید.

درواقع افراد به دلیل ناهماهنگ بودن دندان های خود به دکتر دندان پزشک مراجعه می کنند. اما همه می دانیم که تمام اقشار جامعه توانایی پرداخت هزینه های سنگین خدمات دندان پزشکی که شامل ارتودنسی نیز می شود ندارند.

در نیتجه این می شود که اکثرا به دنبال دندان پزشکی ای می گردند. که هم کیفیت کار خوبی داشته باشد و هم هزینه کمتری دریافت کند.

مراجعه به دندانپزشکی ارزان

جهت مشاهده تعرفه تخفیف ارتودنسی کلیک کنید.

نیاز به ارتودنسی ارزان در تهران

ارتودنسی ارزان در تهران انواع مختلفی دارد. از همین رو پزشک یه جلسه مشاوره می گذارد. که در آن گفت و گو هایی صورت می گیرد. پزشک از وضعیت دندان مراجعه کننده مطلع شده و روش مناسب برای ارتودنسی او را تعیین می کند. که البته گاهی ممکن است احتیاج به جراحی هم باشد.

جهت مشاهده تعرفه دندانپزشکی سال کلیک کنید

همچنین مطالعه نمائید: هزینه جرمگیری دندان

روش های ارتودنسی

به طور کلی سه روش برای ارتودنسی ارزان در تهران وجود دارد که شامل موارد زیر است:

  1. ارتودنسی ثابت
  2. ارتودنسی متحرک
  3. ارتودنسی نامرئی

جهت مشاهده تعرفه تخفیف دندانپزشکی کلیک کنید.

ارتودنسی ثابت

ارتودنسی ثابت رایج ترین روش مورد استفاده در درندان پزشکی ها می باشد. که برای درمان ناهنجاری های فک و دندان کاربرد دارد. این ارتودنسی ارزان در تهران  بی نظمی دندان ها و نا مناسب بودن وضعیت فک و یا هر دو مورد را برطرف می کند.
تجهیزات مورد استفاده در این نوع ارتودنسی شامل وسایل ثابت و کش های ارتودنسی و بریس ها می باشد.

جهت مشاهده هزینه لامینت دندان کلیک کنید

ارتودنسی متحرک

حتما نام ارتودنسی متحرک به گوشتان خورده است. ارتودنسی متحرک به درمان جزئی موارد ذکر شده می پردازد. و از این رو برای بیمار راحت تر است. زیرا می تواند به هنگام صرف غذا و خوراکی آن را از دهان خارج کند. بعد از تنقل دوباره جای گذاری نماید.
در این ارتودنسی از بریس و الاینر متحرک نیز استفاده می شود. که به نام پلاک شناخته می شوند. ارتودنسی ثابت

 

جهت مشاهده هزینه عصب کشی و پر کردن دندان کلیک کنید

جهت مشاهده هزینه دندانپزشکی اطفال و هزینه ویزیت مامایی کلیک کنید

 

 ارتودنسی نامرئی

ارتودنسی نامرئی که دو نوع لینگوال و دیمون را شامل می شود برای افرادی استفاده میشود که دوست ندارند اجزاء ارتودنسی در دهان آنها مشخص باشد به همین منظور هم به آن ارتودنسی نامرئی گفته می شود. در روش اینویزیلان و یا همان ارتودنسی نامرئی از موارد پلاستیکی استفاده می شود که مقاومت بالایی دارند و شفاف می باشند.

به آن دسته از افراد که به دنبال ارتودنسی ارزان در تهران می گردند توصیه می شود به مراکزی مراجعه کنند که مدتی مشخص را برای درمان با تعرفه ارائه می دهند.

اما باید بسیار دقت کنید که این تعرفه سبب کاهش کیفیت کار نباشد و دندان های شما را به خوبی ارتودنسی و درمان کنند. البته این امکان شامل تهران نمی شود بلکه در دیگر استان های کشورمان می توانیم همچنین مراکزی را پیدا کنیم.

مراجعه به دندانپزشکی اقساطی

طول درمان ارتودنسی ارزان در تهران

طول درمان ارتودنسی همه بیماران ارتودنسی یکسان نمی باشد بلکه بسته به مشکل و وضعیت دندان بیمار کوتاه و بلند است.

ممکن است یک بیمار فقط از فاصله بین دندان هایش رنج ببرد که این معضل طول درمان کمی دارد اما اگر کار به جاهای باریک بکشد و مشکل زاویه فک و دندان وسط بیاید و حتی کار به جراحی برسد طول درمان به طور قطعی بیشتر خواهد بود.

جهت مشاهده تعرفه تخفیف عصب کشی کلیک کنید.

ارتودنسی اقساطی در تهران

امور ارتودنسی موضوعی مهم و قابل توجه میباشد. ارتودنسی علاوه بر مهم و دقیق بودن فرایند ان دارای هزینه های هنگفت میباشد که شاید خیلی از افراد توانایی پرداخت این مبلغ را نداشته باشند. متخصصان ما در موسسه مهراز کازت این امکان را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که با پرداخت اقساطی هزینه های ارتودنسی و دندانپزشکی کمی از مشکلات شما عزیزان را کاهش میدهد.

مدت زمان ارتودنسی دندان چقدر است؟

ارتودنسی در چه سنینی مناسب تر است؟

انجام درمان ارتودنسی ارزان در تهران هیچ محدودیتی ندارد. در واقع هر کسی در هر سن و سالی چه مرد و چه زن میتواند برای اقدام به درمان مشکل دندان و فک خود به پزشک ارتودنستیست مراجعه کند اما هر چه زودتر این عمل انجام شود به سود خود بیمار خواهد بود زیرا در دوران جوانی دندان ها با طراوت تر و شاداب تر و همچنین انعطاف پذیرترند پس هم درمانشان راحت تر است و هم سریع تر انجام می شود.

ارتودنسی برای چه کسانی مناسب است؟ افراد واجد شرایط چه کسانی هستند؟

توصیه میشود برای این منظور قبل از 20 سالگی اقدام کنید هر چند همانطور که گفته شد اقدام به درمان در سینین بالاتر نیز مشکلی ندارد.

در ادامه این مقاله به قیمت و تعرفه ها و عوامل تاثیر گذار در قیمت می پردازیم، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ارتودنسی دندان چند سال طول میکشد؟

چه عواملی بر قیمت ارتودنسی دندان تاثیرگذارند؟

ارتودنسی عملی نیست که بتوان با هزینه کم آن را انجام داد. برخی از دندان پزشکان هستند که در برابر پزشکان معمولی هزینه بیشتری را جهت ارتودنسی دریافت می کنند، زیرا در حوزه ارتودنسی مهارت و دانش و علم بیشتری دارند، بهتر است زیر نظر متخصص این کار ارتودنسی انجام شود، چرا که اشتباه در ارتودنسی ممکن است با آسیب های غیر قابل جبرانی همراه باشد.

در برخی از ارتودنسی ها، دندان پزشک نیاز دارد که دندان بیمار را بکشد که این کار هزینه جدا دارد و باید توسط بیمار پرداخت شود. همچنین اگر پزشک متخصص تشخیص داد که دندان ها نیاز به جراحی دارند، باید این کار را انجام دهید که هزینه آن جدای ارتودنسی می باشد.

کاهش هزینه ایمپلنت دندان با کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز کارت …

ارتودنسی ارزان در تهران

ارتودنسی ارزان در تهران

مواد اولیه به کار رفته در ارتودنسی ارزان در تهران نیز در فاکتور ذکر می شود که بیمار باید پرداخت شود. این مواد در کیفیت های متفاوتی در دسترس دندان پزشکان می باشند که نسبت به کیفیت آن مواد هزینه آن را دریافت می کنند.

اکثر مردم در کشور ما به دنبال خرید اجناس ارزان قیمت هستند و حنی در کار های پزشکی نیز به دنبال جایی می روند که هزینه ی کمتری پرداخت کنند.

سایر عوامل موثر بر قیمت ارتودنسی

مراکز تخصصی دندان پزشکی بسیاری در تهران وجود دارد که با پزشکانی متخصص و ماهر کارها ارتودنسی را انجام می دهند. اما ارزان بودن انجام دادن ارتودنسی دلیل بر این نمی شود که کار به خوبی پیش برود و از مواد اولیه با کیفیت بالایی استفاده شود.

ارتودنسی کردن دندان ها کار ساده ای نیست و بسیار مهم است که چگونه و به دست چه کسی انجام شود، بنابراین توصیه ما به شما این است که دندان های خود را به دست یک دندان پزشک متخصص بسپارید تا مشکلی برای شما پیش نیاید و کار به درستی انجام شود.

سخن پایانی

در نتیجه برای کسانی که از لحاظ مالی ضعیف هستند و توانایی پرداخت هزینه های بالای دندان پزشکی جهت ارتودنسی را ندارند، این کلینیک ها و مراکز دندان پزشکی که خدمات ارتودنسی را با قیمت ارزان تری انجام می دهند گزینه ی خوبی می تواند برای این گروه از افراد باشد.

در این مقاله سعی کردیم راه های ارتودنسی کردن و تعرفه هزینه های آن و ارتودنسی ارزان در تهران برای کسانی که توانایی رداخت هزینه های بالای ارتودنسی را ندارند معرفی کنیم، از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید سپاسگذاریم.

منابع: الهام گرفته از مجموعه مقالات بین المللی ISI درباره ارتودنسی دندان

دانلود PDF مقاله

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. من انقدر دندونام بهم ریخته و داغونه که همه قیمت فضایی بم میدن توروخدا اگر اقساط خوب دارید بگید چجوری استفاده کنم از شرایطتون

      • admin
      • شهریور ۱۶, ۱۴۰۰

      با سلام بله تخفیف 50 درصد + اقساط داریم فرم در خواست مشاوره رایگان را پر کنید؛ کارشناسان با شما تماس می‌گیرند.

  2. سلام من میخوام ارتودنسی کنم میشه راهنمایی کنید؟

    1. با سلام با داشتن مهراز کارت میتونید انواع ارتودنسی دندان رو زیر نظر متخصص با کاهش هزینه 30% و یا حتی به صورت اقساط انجام بدید. https://mehrazcard.com/dental-orthodontic-prices/

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.