دندانپزشکی رشت

دندانپزشکی رشت

دندانپزشکی رشت

دندانپزشکی عمومی و تخصصی از جمله پزشکانی هستند که در همه شهر ها من جمله شهر رشت به فعالیت می پردازند. دندانپزشک عمومی کسی است که با مراقبت ها و توصیه ها از دندان و لثه افراد به شخص کمک می کند تا دندانهایی سالم و مقاومئداشته باشد. لازم است برای نگه داشتن دندان های سالم هر شش ماه یک بار به دندانپچزشک مراجعه شود تا از آخرین وضعیت دندانها مطلع شود و آنها را چک نماید. تا اگر دچار اسیب و پوسیدگی شده اند دندان ها را ترمیم کند.

بیمه دندانپزشکی در رشت

کاهش هزینه دندان مصنوعی (پروتز دندان) با مهراز کارت

سلامت دندان و لثه در دندانپزشکی رشت

برای بررسی سلامت دندان و لثه می توان به دندانپزشک عمومی مراجعه کرد تا با معاینات بالینی و یا عکسبرداری به سلامت دندان ها پی برد. گرفتن عکس با اشعه ایکی از دندان ها می تواند هرگونه ناهنجاری های دندان و ریشه دندان ها را مشخص کند.

انجام دادن روشهایی برای درمان های جزئی اگر حفره ای در روی دندان بوجود آید.یک دندانپزشک عمومی می تواند آن را بررسی و ترمیم کند. اگر این حفره بیش از حد روی دندان گسترش یافته باشد. نیاز به عصب کشی و یا روکش دارند.

جرمگیری یکی دیگر از کارهایی که یک دندانپزشک عمومی می تواند برای مراجعه کننده خود انجام دهد جرمگیری دندان است. دندانپزشک می تواند باکتری های باقی مانده روی دندان را که در اثر مسواک نزدن و یا استفاده نکردن از نخ دندان بوجود آمده است را با جرمگیری برطرف کنند. همچنین با درمان فلورایدی می توانند محافظت بیشتری را برای دندان ها بوجود آورند.

از پین دندان چه میدانید؟!

مراجعه بیماران به متخصصین دندانپزشک

یک دندانپزشک عمومی از محدودیت های وظایف خود آگاه است . و زمانی که تشخیص دهند بیمار به ارزیابی و مراقبت و درمان بیشتری از آنچه بیان شد را دارند. بیمار را به یک متخصص دندانپزشک ارجاع می دهد.

کاهش هزینه دندانپزشکی با مهراز کارت

همه چیز درباره روکش دندان را بدانید …

انواع متخصص دندانپزشکی رشت

متخصصان دندانپزشکی برای مراقبتهای لازم از دندان ها فعالیت های متفاوتی را انجام می دهند که در اینجا به بیان آنها می پردازیم:

دندانپزشکی رشت

دندانپزشکی رشت

متخصص دندانپزشک کودک در دندانپزشکی رشت

این متخصص در زمینه دندانپزشکی کودکان مهارت و حرفه خود را ادامه داده است تا به عنوان متخصص دندانپزشک کودک شناخته شده است. این متخصص با مراقبت های بهداشتی دندان کودک از دوران کودکی تا زمان نوجوانی سر و کار دارد. به طور معمول دندانپزشکان اطفال در توصیه های بهداشتی و مراقبت های سالیانه در مورد دندان کودکان با والدین کودک همکاری می کنند تا کودکان و نوجوانان در سنین بزرگسالی بتوانند از سلامت کامل دندان هایشان بهره مند باشند.

آشنایی با مزایا و معایب کشیدن دندان با کاهش هزینه 50% مهراز کارت

متخصص درمان ریشه دندان یا اندودنتیست

اندودنتیست ها متخصصانی هستند که برای عصب کشی دندان ها آموزش های لازم و کافی را دیده اند. این دندانپزشکان در مورد پالپ دندان که قسمت نرم دندانی است و بافت های پری رادیکولار که برای پیشگیری و درمان بیماری های پالپ دندان است و همچنین عارضه های مرتبط با آن می باشد.

مراجعه به دندانپزشکی ارزان

جراح فک و صورت

این جراحان در واقع جراحان ارتوپد صورت هستند که درمان مشکلات دندانی از جمله برداشتن دندان های اضافی، حذف دندانهای آسیب دیده و جراحی و بازسازی صورت را انجام می دهند. این متخصص دندان همچنین نقص های دندان و فک را با توجه به زیبایی صورت را نیز انجام می دهند.

 

جهت تهیه بیمه دندانپزشکی و خدمات زیبایی با تخفیف کلیک کنید!

متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست

این متخصص دندانپزشک برای ارتودنسی دندانها مهارت لازم را دیده است. همچنین برای پیشگیری از بی نظمی در دندان ها و نیز اصلاح نامرتب بودن دندان ها تخصص دارد. نیز ارتودنتیست ها در مورد ناهنجاری ها و اختلالات صورت و فک آموزش های لازم را دیده اند.

تخفیف دندانپزشکی در رشت و ارتودنسی دندان را با مهراز کارت با کاهش هزینه چشمگیر تجربه کنید …

عواملی که باید در انتخاب دندانپزشک در نظر گرفته شود:

عواملی که برای انتخاب یک دندانپزشک خوب در نظر گرفته می شود مواردی است که در اینجا برایتان بازگو می کنیم:

1- درمان هایی که دندانپزشک انجام می دهد
همه دندانپزشکان خدمات یکسانی را انجام نمی دهند. بهتر است قبل از آنکه دندانپزشک تان را انتخاب کنید از خدماتی که ارائه می دهد را مورد بررسی قرار دهید. همچنین برای دیدن نمونه هایی که دندانپزشک برای بیماران قبل خود انجام داده است بررسی های لازم را انجام دهید و از میزان رضایت مشتریان آن دندانپزشک مطلع شوید.

2- برای انتخاب دندانپزشک باید ببینید که دارای کدام تخصص و مهارت است. مثلا اگر برای ایمپلنت می خواهید پزشک تان را انتخاب کنید نباید به یک دندانپزشک عمومی مراجعه نمایید. همچنین برای ارتودنسی و یا جرمگیری باید به متخصصان خود آنها مراجعه کنید.

خدمات دندانپزشکی اقساطی در رشت

مطالعه درباره ایمپلنت دندان …

خدماتی که در دندانپزشکی رشت برای مراجعه کنندگان ارائه می شود شامل :

1- لمینت

از رایجترین خدمات دندانپزشکی لمینت دندان است. لمینت می تواند جزو خدمات زیبایی دندانپزشکی باشد. بعضی از اشخاص بنا به دلایلی دارای دندانهای ترک خورده و یا زرد می باشند. عواملی مانند مصرف دخانیات، عدم رعایت بهداشت دندان ها و یا ترک خوردگی در اثر ضربه های نامتعارف و یا زمین خوردگی ها، در این زمان استفاده از لمینت می تواند تمام این نقص ها را از بین ببرد. و دندانهایی زیبا و منظمی را به فرد هدیه دهد.

2- بلیچینگ

از دیگر خدماتی که در دندانپزشکی رشت انجام می شود، بلیچینگ است. سفید کردن دندان ها در زیبایی چهره و لبخند از موثرترین عوامل است. حتی اگر دندان ها از نظم خوبی برخوردار نباشند ولی دندان های سفید و درخشانی در دهان داشته باشید. تا 60 درصد زیبایی لبخند را داشته باشید. با روش بلیچینگ تا دو تا سه درجه می توانید دندانهای خود را سفیدتر و درخشانتر کنید. در روش بلیچینگ از ماده ای بنام پراکسید هیدروژن استفاده می شود .

مشاهده هزینه بلیچینگ دندان

انتخاب برترین خدمات دندانپزشکی رشت

برای محافظت از دندان ها باید از بهترین خدمات برای دندانهایتان استفاده کنید. در صورتی می توانید اطمینان داشته باشید که دندانپزشکتان با بروزترین و مدرنترین تکنولوژی های روزز دنیا آشناست و می تواند آنها را در درمان دندانهای شما بکار گیرد.

مراجعه به دندانپزشکی ارزان رشت با مواد با کیفیت

دانلود PDF مقاله

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    • mino
    • دی ۱۰, ۱۴۰۱

    مراکز دندانپزشکی در رشت کجاست؟

    1. با سلام لیست مراکز درمانی مهراز کارت در رشت خدمت شما: https://b2n.ir/f21633

  1. سلام تعرفه ها در شهرستان فرق داره؟

    1. با سلام لیست تعرفه های مهراز کارت در شهرهای مختلف ایران خدمت شما: https://mehrazcard.com/the-latest-dental-tariff-in-rasht-and-mashhad/

  2. سلام چجوری میتونیم کارت مهراز بخریم؟

    1. با سلام جهت تهیه مهراز کارت میتونید به صورت تلفنی و یا از طریق سایت اقدام به ثبت نام کنید.

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.