ونیر کامپوزیت در غرب تهران

ونیر کامپوزیت در غرب تهران

ونیر کامپوزیت در غرب تهران

امروزه یکی از بهترین روش ها برای اصلاح لبخند کامپوزیت است. شما با کامپوزیت می توانید لبخندی زیبا به خود هدیه دهید. آیا می دانید کلینیک ونیر کامپوزیت در غرب تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ با ما همراه باشید. تا در ادامه با ونیر کامپوزیت بیشتر آشنا شویم….

هیچکس از زیبایی بدش نمی آید، بخصوص ظاهر زیبای دندان ها و دهان. امروزه اکثر مردم به دنبال لبخندی زیبا با دندان های سفید و درخشان هستند.

کامپوزیت یکی از گزینه های مناسب برای سفید جلوه دادن و زیبا کردن دندان ها می باشد. ونیر کامپوزیت در غرب تهران روکش هایی هستند که ظاهری زیبا برای دندان ها به ارمغان می آورند. که این روکش ها از جنس های مختلف می باشند. رایج ترین این روکش ها عبارتند از روکش های لمینت سرامیکی و روکش های کامپوزیت ونیر.

در این مقاله سعی داریم یک روکش ونیر کامپوزیت را توضیح دهیم و تفاوت آن با روکش لمینت دندان را برای شما کاربران توضیح دهیم.

جهت تهیه بیمه دندانپزشکی با مشاورین مهرازکارت تماس حاصل نمائید

انواع کامپوزیت دندان را با مهراز کارت با پرداخت نصف هزینه ها انجام دهید!!!

بهترین دندانپزشک کامپوزیت ونیر دندان در غرب تهران

ونیر کامپوزیت در غرب تهران مزیت بزرگی که نسبت به لمینت دندان دارد. این است که قیمت به نسبت ارزان تری دارد. روکش لمینت دندان باید در لابراتوار دندانپزشکی ساخته شود و بیمار نیاز به چند جلسه مکرر با دندانپزشک را دارد. تا به طور کامل لمینت دندان انجام شود. که این روند حداقل یک تا دو هفته زمان می برد.

ونیر کامپوزیت در مطب دندانپزشکی ساخته می شود. و نیازی به ساخته شدن در آزمایشگاه دندانپزشکی ندارد. و در همان جلسه بر روی دندان های بیمار اعمال می شود. ونیر کامپوزیت قدرت سفید کنندگی قوی تری نسبت به سفید کننده های دیگر دارد. و لبخند درخشان تری را می سازد.

کامپوزیت ونیر مشکلاتی از قبیل ساییدگی دندان ها، فاصله ی بین دندان ها، رفع تراشیده شدن دندان ها، کوتاهی و شکستگی دندان ها و … را برطرف میکند.

این دو روش سفید کنندگی فقط خواسته ی بیمار را در ظاهر دندان و لبخند بیماران بر طرف می سازد. و برای رفع مشکلات بزرگ تر و شدید تر بیماران باید به متخصصان مراجعه کنند.

با مراجعه به دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه می توانید با هزینه کمتری ایمپلنت دندان را زیر نظر بهترین متخصص ایمپلنت در تهران و با مناسب ترین هزینه ونیر کامپوزیت در غرب تهران را انجام دهید.

ونیرکامپوزیت دندان چیست؟

ونیر دندان لایه های از روکش می باشند. که از مواد هم رنگ دندان تشکیل شده اند و جهت اصلاح رنگ دندان، ترمیم موضعی و سطحی، کاربرد زیبایی و یا رفع کردن مشکلات دندانی و دهانی استفاده می شوند.

این نوع روکش ها به دو دسته ی مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می شوند، دسته ی اول که روکش های مستقیم می باشند در یک جلسه با اضافه کردن کامپوزیت دندان به دندان ها در داخل مطب دندانپزشکی انجام می شود. و هنگامی که نیشال دندان ها سالم باشد. می توان با کمک ونیر مستقیم مشکلات جزئی دندان را رفع کرد. دسته ی دوم از روکش های ونیر، روکش های غیر مستقیم می باشد. که به دلیل زیبایی بیشتر، مقاومت بالاتر، حفظ بافت دندان و دوام بیشترشان کاربرد بهتر و بیشتری دارند.

پر کردن دندان با جدیدترین روش ها با مهراز کارت

همه چیز درباره طول عمر کامپوزیت دندان

دندانپزشک خوب برای کامپوزیت

بسیاری از افراد شک و شبهه برایشان پیش می اید. که چگونه دندانپزشک زیبایی مناسبی برای خود پیدا کنند.برای اینکه در انتخاب خود مطمئن تر شوید. و با علم کامل دندانپزشک خود را پیدا کنید، لازم است برخی از ویژگی های یک دندانپزشک زیبایی خوب را بدانید.

کاهش هزینه ایمپلنت دندان با کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز کارت …

برخی از این ویژگی های دندانپزشک خوب برای کامپوزیت دندان

  • دندانپزشک زیبایی باید صبور باشد و با حوصله به درمان بیمار خود بپردازد.
  • باید در معاینه و درمان خود از جدیدترین تکنولوژی ها و ابزار دندانپزشکی تاییدشده بهره گیرد.
  • باید شیوه ی انجام کارش طبق تکنولوژی روز دنیا با بهترین کیفیت باشد.
  • باید دارای تجربه و سابقه ای درخشان باشد.

عمر روکش دندان چقدر است؟ و به چه عواملی بستگی دارد؟

همه چیز درباره روکش دندان را بدانید …

ونیر کامپوزیت در غرب تهران

ونیر کامپوزیت در غرب تهران

ونیر کامپوزیت دندان

بیمارانی به لبخندی زیبا علاقه دارند و می خواهند هنگام لبخند دندان هایشان بدرخشد، ونیر کامپوزیت دندان گزینه ی مناسبی برای درمان می باشد.

این نوع درمان ترکیبی از مواد زمینه ای هستند. که بر اثر ترکیب ذراتی به نام فیلتر به استحکام و قدرت بالایی می رسند. این ترکیب به شکل خمیر می باشد و با نور با طول موج معینی سفت و سخت می شود. بعد از سفت شدن آن را پولیش می کنند تا شکل مناسب بگیرد تا در دهان موجب آزار و اذیت دندان های بیمار نشود.

کامپوزیت ونیر علاوه بر مزایایی که در موارد بالا به آن ها اشاره کردیم، معایبی نیز دارد که در ادامه ی این مقاله به آن ها می پردازیم، برای ونیر کامپوزیت در غرب تهران تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

همچنین مطالعه نمایید : هزینه روکش دندان و تخفیف روکش دندان

همچنین مطالعه نمائید: هزینه لامینت دندان

معایب ونیر کامپوزیت

بی شک روشی وجود ندارد برای سفید کردن دندان، یا درمان هر مشکلی که بدون نقص و عیب باشد، بنا بر این ونیر کامپوزیت در غرب تهران معایب خود را دارد که عبارتند از: ونیر کامپوزیت از رزین هایی ساخته شده است که به اندازه روکش لمینت دندان قدرت ندارند و ضعیف تر از روکش های لمینت دندان هستند و احتمال خراشیده شدن و تراشیده شدن این نوع روکش ها نسبت به روکش های لمینت دندان بالا تر می باشد.

ونیر کامپوزیت با گذشت زمان به تدریج تیره می شوند و در برابر لکه آسیب پذیری بالایی دارند و نیاز به جلا دادن مجدد دارند و به مرور شفافیت خود را از دست می دهند. طول عمر این نوع روکش ها 5 الی 10 سال می باشد و پس از پایان عمر ونیر کامپوزیت باید تعویض شوند، اما روکش های لمینت دندان قوی تر هستند و در برابر تیرگی و تغییر رنگ مقاوم می باشند و عمری حدوداً دو برابر بیشتر به نسبت ونیر کامپوزیت دارند که حدود 10 الی 20 سال می باشد.

حالا با توضیح دادن و معرفی معایب ونیر کامپوزیت، زمان آن رسیده که به خطرات و عوارض جانبی ونیر کامپوزیت در غرب تهران اشاره کنیم و شما را با آن ها آشنا کنیم.

خطرات و عوارض جانبی ونیر کامپوزیت

دندان ها حساسیت بیشتری پیدا می کنند و احتمال تغییر شکل و اندازه آن ها بالا می باشد. این روکش ها فقط جایگزینی برای دندان های طبیعی هستند که شباهت دارند به دندان های طبیعی دارند و جایگزین کاملی برای دندان های طبیعی نمی باشند. امکان دارد که رنگ ونیر کامپوزیت با رنگ دندان های شما مطابقت نداشته باشد و تغییر جزئی داشته باشد با دندان های شما. چنانچه بهداشت دهان و دندان ها را رعایت نکنید امکان دارد به عفونت لثه نیز دچار شوید، به دلیل این که باکتری ها در قسمت اتصال لثه و کامپوزیت جمع می شوند.

روکش لمینت سرامیکی

روکشی که به نسبت بهتر از ونیر کامپوزیت می باشد و اما از لحاظ قیمت تفاوت بالایی با ونیر کامپوزیت در غرب تهران دارد. روکش لمینت سرامیکی روی دندان قرار می گیرد مانند قرار گرفتن یک ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی. مواد لمینت دندان می تواند رنگ و شکل و ظاهر دندان های شما را بهبود بخشد.

لمینت سرامیکی همانند ونیر کامپوزیت در غرب تهران مزایا و معایبی به همراه دارند که در ادامه ی این مقاله به آن ها می پردازیم و شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد.

کاهش هزینه لامینت دندان با کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز

مزایای روکش لمینت سرامیکی دندان

این نوع روکش ها به دلیل داشتن چسب بسیار قوی و قدرتمند باعث می شود که دندان ها طبیعی تر و سالم به نظر برسند. بر خلاف ونیر کامپوزیت در غرب تهران که نیازی به تراشیدن و خراشیدن جایی از دندان ها ندارد، روکش لمینت دندان به خراشیدن کمی از مینای دندان نیاز دارد تا روی دندان قرار بگیرد.

سخن پایانی درباره ونیر کامپوزیت در غرب تهران

قبل از انجام دادن روکش لمینت دندان باید بخشی از مینای دندان تراشیده شود و برداشته شود تا دندانپزشک از جای گیری لمینت دندان به خوبی اطمینان حاصل نماید. این کار هیچ دردی ندارد و بخش خیلی کوچکی از مینای دندان می باشد که باید برداشته شود. اما برای این که مطمئن شوند دردی بیمار را آزار نمی دهد از داروی بی هوشی موقتی استفاده می کنند، اما اغلب این کار نیاز نیست چون انجام این کار بدون درد و خونریزی می باشد.

در اولین مرحله دندانپزشک شروع به قالب گیری از دندان های شما می کند که این کار در آزمایشگاه دندانپزشکی انجام می شود. سپس رنگ دندان ها را با روکش لمینت دندان تطابق می دهند تا روکش کاملاً طبیعی به نظر برسند.

در این مقاله سعی کردیم به ونیر کامپوزیت در غرب تهران، مزایا و معایب ونیر کامپوزیت و روکش های لمینت دندان و دیگر مسائل در این زمینه بپردازیم تا شما نیز با آن ها آشنا شوید. از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید سپاسگذاریم.

منابع: الهام گرفته از مجموعه مقالات بین المللی ISI درباره کامپوزیت دندان

دانلود PDF مقاله

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. کامپوزیت چقدر تخفیف داره؟

      • admin
      • شهریور ۱۵, ۱۴۰۰

      با سلام تمامی خدمات دندان پزشکی شامل 50 درصد تخفیف می‌باشند.

  2. سلام با مهراز کارت میشه کامپوزیت کرد؟

    1. با سلام با داشتن مهراز کارت میتونید از تمامی خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی از جمله انواع کامپوزیت دندان رو با کاهش هزینه 50٪ استفاده کنید: https://mehrazcard.com/cost-of-dental-composite/

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.