ایمپلنت ساب پریوستیل | مقایسه با اندواستیل

ایمپلنت ساب پریوستیل

ایمپلنت ساب پریوستیل در مقایسه با اندو استیل چیست؟

دو نوع ایمپلنت دندانی که اغلب مورد استفاده قرار میگیرند ایمپلنت اندواستیل و ایمپلنت ساب پریوستیل هستند.

اندواستیل: این نوع ایمپلنت ها عموما از تیتانیوم ساخته میشوند و پر استفاده ترین نوع ایمپلنت های دندانی هستند. آنها معمولا مانند پیچ کوچکی هستند و داخل استخوان فک قرار میگیرند. آنها از لثه بیرون می آیند تا دندان مصنوعی (روکش روی ایمپلنت) را نگه دارند.

ساب پریوستیل: در صورتی که بیمار ایمپلنت دندانی نیاز داشته باشد اما استخوان سالم به اندازه کافی نداشته باشد تا آنها را حمایت کند، دندانپزشک می تواند استفاده از ساب پریوستیل را پیشنهاد دهد. این نوع ایمپلنت ها رو یا بالای استخوان فک و زیر لثه ها قرار می گیرند تا از بافت لثه بیرون بزنند و جایگزین های دندان را نگه دارند.

جهت تهیه بیمه دندانپزشکی با مشاورین مهراز کارت تماس حاصل نمائید.

همه چیز درباره روکش دندان را بدانید …

فرایند کاشت ایمپلنت ساب پریوستیل

برای ساخت و کارگذاری ایمپلنت ساب پریوستیل دو فرایند جراحی نیاز است. برخلاف ایمپلنت های استاندارد، ایمپلنتهای ساب پریوستیل باید به صورت سفارشی ساخته شوند تا متناسب با شکل استخوان هر فرد باشند.

تهیه انواع دندان مصنوعی با کاهش هزینه 50 درصدی

مراحل درمان ایمپلنت چگونه است؟ قیمت یک عدد پروتز دندان با داشتن کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز چقدر است؟

در مرحله اول، دندانپزشک برش بافت لثه را شروع میکنند. تا استخوان زیر آن قابل دیدن شود. از استخوان قالب گرفته میشود و مشخص می شود چهارچوب ایمپلنت قرار است در کجا قرار بگیرد. سپس بافت لثه در جای خود بخیه زده میشود تا جراحی مرحله بعد شروع شود. این مرحله تحت بی حسی موضعی انجام میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ایمپلنت دندان کلیک کنید …

آیا میدانید هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دندانپزشکی مهراز 30% کاهش هزینه دارد!

در مرحله دوم بافت لثه مجددا باز میشود و ایمپلنت روی استخوان کار گذاشته میشود و تنها قطعه ای که نقش تکیه گاه را به عهده دارد از بافت لثه بیرون می ماند و بافت در اطراف آن بخیه زده می شود. در نهایت بریج موقت روی آن قرار میگیرد و اجازه داده میشود تا بهبود پیدا کند. پس از بهبود لثه ها، با قالب گیری بریجی ساخته میشود که کاملا شبیه دندان های طبیعی است و پس از آماده شدن روی آن قرار میگیرد.

مطالعه مطالب مرتبط:

کیفیت ایمپلنت کره ای چگونه است؟

عمر ایمپلنت دندان چقدر است؟

کاهش قیمت دندان مصنوعی ثابت بر پایه ایمپلنت با مهراز کارت

جهت مشاهده تعرفه دندانپزشکی اینجا کلیک کنید

قیمت ایمپلنت دندان جلو فک بالا چقدر است؟

***جهت استفاده از خدمات دندانپزشکی ارزان با مشاورین مهراز کارت همراه شوید***

بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی مهراز با کاهش هزینه ۵۰ درصدی به عموم مشتریان این اطمینان را به شما میدهد که بتوانید با کمترین هزینه، سلامت دندان های خود را تضمین کنید. همانطور که میدانید هزینه های مرتبط با خدمات دندانپزشکی در دسته گران ترین خدمات درمانی قرار میگیرد. از این رو داشتن یک بیمه دندانپزشکی جهت کاهش هزینه های این خدمات میتواند در این شرایط بسیار کمک کننده باشد. در نتیجه شما میتوانید با انتخاب یک بیمه دندانپزشکی مناسب هزینه های خود را به طرز قابل توجهی کاهش دهید.

بیمه دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی

بهترین کارت تخفیف دندانپزشکی

قطعا از مهمترین ویژگی هایی که میتوان برای یک کارت تخفیف دندانپزشکی نام برد، میزان پوشش دهی آن است که در این میان کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز با پوشش ۵۰ درصدی به عنوان بهترین کارت تخفیف دندانپزشکی از سوی کاربران، شناخته شده است. از دیگر ویژگی‌های بهترین کارت تخفیف دندانپزشکی می‌توان به سرعت و سهولت در استفاده، پوشش وسیع خدمات دندانپزشکی و تخفیف‌های متنوع اشاره کرد. به علاوه مهراز کارت بدون پرداخت هزینه ماهانه و تنها با پرداخت یک هزینه سالانه بسیار جزئی ارائه می‌شود که از لحاظ مالی نیز برای شما بسیار کمک کننده خواهد بود.

تخفیف دندانپزشکی

شما میتوانید با دریافت ۵۰ درصد تخفیف دندانپزشکی در هزینه های درمانی و زیبایی خود صرفه جویی کرده و پس از دریافت کارت تخفیف مهراز از پشتیبانی و مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید. با انتخاب این کارت‌، شما می‌توانید از بین شبکه ‌ای از دندانپزشکان معتبر و حرفه‌ای پزشک خود را انتخاب و در سراسر کشور از خدمات آنها استفاده نمایید.

منابع: الهام گرفته از مجموعه مقالات بین المللی ISI درباره ایمپلنت دندان

دانلود PDF مقاله

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. با سلام با توجه به ویروس کرونا آیا امکان جراحی بابت ساب پیوستئال فک پایین انجام میشود آیا با sos طرف قرارداد هستید .ممکنه بفرمایید هزینه فک پایین چه حدودی میشه و چقدر زمان میبره ممنون

    1. با سلام برای انجام ایمپلنت ساب پریوستیل لازم است به متخصص فک و صورت مراجعه شود که در حال حاضر متاسفانه مهراز این عمل را انجام نمیدهد.

  2. سلام من چند تا از دندونام خیلی پوک شدن پریوستیل پیشنهاد میشه؟

      • admin
      • مهر ۱۱, ۱۴۰۰

      با سلام بله، البته بهتر است تحت نظر پزشک متخصص دندان‌ها بررسی شود؛ ویزیت و مشاوره در مهراز کارت رایگان می‌باشد.

  3. سلام یعنی اگر کسی استخوان نداشته باشد تزریق میشود؟

    1. با سلام برای افرادی که استخوان فک ضعیفی دارن از پودر استخوان برای کاشت ایمپلنت استفاده میشه. با مهراز کارت میتونید ایمپلنت رو با 30% کاهش هزینه انجام بدید. https://mehrazcard.com/dental-implant-prices/

  4. این جراحی در مهراز انجام میشه؟

    1. با سلام بله با مهراز کارت با کاهش هزینه 30% انجام میشه. https://mehrazcard.com/dental-implant-prices/

  5. ممنون بابت مطالب مفیدتون

    • علی
    • بهمن ۱۷, ۱۴۰۲

    ایمپلنت فوری هم انجام میدین؟

    1. سلام بله

  6. ممنون از اطلاعات مفیدتون

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.