لامینت دندان در تهران

لامینت دندان در تهران

لامینت دندان در تهران

لامینت چیست؟ نوعی روکش به روی دندان ها است که هدف آن و اصلی ترین کاربرد آن، سفید کردن دندان، رفع مشکل بلع، برطرف کردن شکستگی های دندان و … است. متخصص لامینت دندان در تهران این کار را با کمترین میزان از بین بردگی دندان شما انجام میدهد.

کاهش هزینه اصلاح طرح لبخند با مهراز کارت * زیبایی بیشتر لبخند شما با طرح لبخند فانتزی با مهراز کارت

در چه مواردی می توان از لامینت دندان در تهران استفاه کرد؟

  1. شکستگی دندان
  2. بدرنگی دندان
  3. ترک خوردگی
  4. کجی و بدشکلی دندان
  5. جایگزین ارتودنسی
  6. ترمیم دندان های فرسوده
  7. مرتب کردن دندان های نامنظم
  8. اصلاح فاصله بین دندان ها
  9. و غیره

لامینت دندان در تهران به دو دسته تقسیم میشود:

1- سرامیکی

2- ونیرکامپوزیت

مشاهده هزینه مشاوره قبل از ازدواج توسط متخصص

فرق کامپوزیت و لامینت دندان در چیست؟

طول عمر لامینت دندان در تهران

میزان طول عمر لامینت دندان به موارد بسیاری بستگی داردکه در مرحله اول بستگی به کیفیت کار دارد و سپس به نوع و جنس دندان شما بستگی دارد.

اما با رعایت بسیاری از موارد می توانید برای مدت زمان طولانی لامینیت های سالمی داشته باشید.

همه چیز درباره روکش دندان را بدانید …

لامینت دندان در تهران

لامینت دندان در تهران

ویژگی های لامینت دندان در تهران

  1. قوی
  2. با دوام
  3. سطحی
  4. ظاهر طبیعی
  5. به راحتی لکه نمی‌گیرد

کاهش هزینه لامینت دندان با کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز

برند های لامینیت چیست؟

  • ایمکس
  • CAD/CAM
  • لومینیرز
  • و …

سفید شدن دندان ها با لامینت چگونه انجام میشود؟

لامینت دندان در غرب تهران

امروزه اکثر ما انسان ها به ظاهر خود خیلی اهمیت می دهیم و به دنبال داشتن دندان های سالم و درخشانی هستیم که هنگام لبخند زدن جذابیت خاصی داشته باشیم، این آرزو و خواسته اکنون از طریق علم دندانپزشکی به یقین پیوسته و با مقداری هزینه کردن مبالغی در مطب و مراکز دندانپزشکی می توان به این آرزو دست پیدا کرد.
حال قبل از انجام لمینت دندان باید بدانیم که لمینت دندان در غرب تهران چیست؟ چگونه انجام می شود؟ چه مزایا و معایبی دارد؟ هزینه ی آن چقدر می باشد؟ بیماران باید این اطلاعات را داشته باشند و با آن ها آشنا شوند. ما در این مقاله سعی داریم تمام این سوال ها را پاسخ دهیم تا بیماران و افرادی که می خواهند دندان های درخشانی داشته باشند از این مسائل مطلع باشند.

جهت تهیه بیمه دندانپزشکی با ما همراه باشید

همچنین مطالعه نمائید: هزینه جرمگیری دندان

لامینت دندان چیست؟

لامینت یک روکش است که از یک لایه ی بسیار نازک تشکیل شده است. بر روی دندان ها قرار گرفته و فرم آن ها را به شکل دلخواه تغییر می دهد. این روش بیشتر جنبه ی زیبایی دارد تا درمان. لایه ای که با رنگ و فرم متفاوت به خواست بیمار ساخته می شود، بستگی به سلیقه ی افراد دارد که از رنگ های سفید بسیار روشن استفاده کنند یا رنگ هایی که با رنگ دندان های طبیعی خود تطابق داشته باشند و طبیعی به نظر برسند.
در کل لمینت دندان در غرب تهران به دو دسته تقسیم می شوند:
1.لمینت ونیر کامپوزیت
2.لمینت سرامیکی

همچنین مطالعه نمائید: هزینه لامینت دندان

لامینت ونیر کامپوزیت

لامینت ونیر کامپوزیت روشی از درمان می باشد که روکش آن از جنس کامپوزیت ساخته شده است و در طی یک جلسه توسط دندانپزشک ساخته می شود و بر دهان بیمار قرار داده می شود.

لامینت سرامیکی

لامینت سرامیکی روشی از درمان می باشد که بسیار متفاوت است نسبت به ونیر کامپوزیت و بهتر می باشد و هزینه ی بالاتری نیز دارد. در این نوع روکش بخش کوچکی از مینای دندان تراشیده می شود و یک لایه ی بسیار نازک لامینت سرامیکی بر روی آن قرار داده می شود که این لایه از قبل طی چند جلسه در آزمایشگاه دندانپزشکی ساخته شده است.
لامینت سرامیکی کاربرد بسیار بیشتری نسبت به ونیر کامپوزیت دارد و این نوع روش درمان اکثر مشکلات دندان را برطرف نموده و دوام بالاتری از ونیر کامپوزیت دارد.
لامینت سرامیکی توانایی برطرف کردن مشکلات دندان و دهان از قبیل ترمیم شکستگی دندان، تغییر رنگ، دندان های نا متوازن، فواصل دندانی، اصلاح دندان های ریز و بدشکلی دهان و … استفاده خواهد شد.

لامینت سرامیک خود از چند نوع تشکیل می شوند، که با یکدیگر تفاوت هایی دارد.
برخی از آن ها سرامیک هایی از جنس زیرکونیا دارند که از استحکام بالایی برخوردار است اما از لحاظ زیبایی نسبت به سرامیک های جنس های دیگر زیبایی کمتری دارد.
جنس دیگر از سرامیک هایی که در لامینت سرامیکی به کار می رود EMAX، استحکام قابل قبولی دارند و زیبایی خوبی هم دارند که از زیبایی سرامیک زیرکونیا بیشتر می باشد.
برای انتخاب نوع جنس سرامیکی که در لامینت سرامیکی دندان های خود باید از دندانپزشک یا متخصص مشاوره بگیرید و معاینه شوید تا مشخص شود کدام جنس برای دندان ها و دهان شما مناسب می باشد.

جهت مشاهده هزینه دندانپزشکی سال کلیک کنید

در چه مواردی از درمان لامینت سرامیکی استفاده کنیم؟

لامینت سرامیکی دندان مناسب همه ی افراد نیست بلکه باید قبل از انجام این نوع درمان با دندانپزشک مشورت کرد و متخصص دندان ها را معاینه کند و اگر لازم بود این درمان را انجام دهد.
لامینت سرامیکی اغلب برای افرادی که دارای شرایط زیر می باشند انجام می شود:
-افرادی که مینای دندان کافی ندارند و فرم و شکل و ساختار دندان هایشان نیاز به اصلاح دارد.
-اصلاح چرخش دندان ها، نامنظمی مختصر در دندان ها
-بستن فاصله بین دندان ها
-تغییر رنگ دندان به رنگ های بسیار روشن
-تغییر رنگ های مقاوم به بلچینگ

انجام پولیش لمینت دندان با کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز

علت تغییر رنگ لامینت

تغییر رنگ لامینت برخی از افراد به دلیل مصرف برخی دارو ها از جمله آنتی بیوتیک ها می باشد به خصوص هنگامی که این دارو ها در سن کم تر از 8 سالگی مصرف شده باشند.

همان طور که قبل هم اشاره کردیم لامینت سرامیکی بر خلاف ونیر کامپوزیت که در یک جلسه تمام می شود، این نوع درمان طی چند جلسه انجام می شود که در ادامه ی این مقاله شما را با مراحل لامینت سرامیکی از ابتدا تا انتها آشنا می کنیم، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین دکتر لامینت دندان در تهران

امور لامینت زیبایی دندان موضوعی مهم و قابل توجه میباشد. از شما میخواهیم در انتخاب دکتر لامینت خود از نهایت دقت خود استفاده کنید تا بعده ها دچار مشکل نشوید. مشاوران و متخصصان ما در موسسه مهراز کارت با بهترین متخصصان لمینت در تهران افتخار همکاری دارند و انتخاب را برای شما عزیزان راحت کرده اند. چرا که در اولین فرصت و در زمان انتخابی شما با بهترین دکتران در زمینه لمینت در خدمت شما هستند تا امور لامینت شما را سریع تر و بهتر جلو ببرند.

مراحل لامینت دندان در تهران

مرحله اول انجام لامینت دندان

در اولین جلسه، ابتدا متخصصین لبخند شما را بررسی می کنند، سپس بیمار هر آنچه از درمان انتظار دارد را برای دندانپزشک بازگو می کند و توضیح میدهد که این انتظار ها از قبیل تغییر فرم، تغییر رنگ، بسته شدن فاصله های بین دندان ها یا اصلاح چرخش دندان ها می باشند و دندانپزشک با توجه به فرم و استخوان بندی صورت و روابط فک ها، خواسته های بیمار را بررسی می کند و اگر قابل اجرا بود با بیمار به توافق می رسد.
در همان جلسه دندانپزشک مشاوره ای به بیمار می دهد و سپس عکس دندان های بیمار را می گیرد تا برسی کند و شروع به تراشیدن مختصری روی دندان که به اندازه ی کمتر از 1 میلی متر است اقدام می کند.

مرحله دوم انجام لامینت دندان

در مرحله بعد دندانپزشک از دندان ها قالب تهیه می کند و برای طراحی لبخد قالب را می فرستد. پس از یک جلسه نمونه ی مشابه پوسته های چینی ساخته شده روی دندان های شما تست می شود و پس از تایید فرم و رنگ آن ها توسط شخص، برای ساخت به آموزشگاه دندانپزشکی می فرستاد و به بیمار اطلاع می دهد که ساخت لامینت 2 الی 4 هفته طول می کشد.

آیا لامینت رنگ های متفاوتی دارد یا فقط سفید و یخچالی دارد؟

خیلی از افراد هستند که از رنگ سفید برفی و یخچالی خوششان نمی آید و می خواهند دندان هایشان طبیعی به نظر برسد و با رنگ دندان های خودشان تطابق داشته باشد.
این خواسته دور نیست و می توان این کار را انجام داد، رنگ نهایی با نظر بیمار انتخاب می شود.

حال می رسیم به بررسی مزایا و معایب لامینت دندان در غرب تهران، در ادامه ی این مقاله به آن ها می پردازیم…

اصلاح طرح لبخند با بوتاکس چگونه انجام میشود؟

مزایای لامینت دندان

-عدم نیاز به بی حسی
-ظاهر بسیار طبیعی و زیبا و درخشان
-مقاومت به جذب رنگ مواد غذایی و سیگار و قهوه و قلیان و ثبات رنگی در طول زمان
-مقاومت و استحکام مناسب
-طول عمر و دوام بالا

معایب لمینت دندان

-در برخی از لامینت ها انواع نیاز به تراش محدود دندان دارد.
-هزینه ی آن بالاست و جزو درمان های گران قیمت دندانپزشکی به حساب می آید
-نیاز به بافت دندانی سالم و مینای مناسب دندان دارد و در مواردی که نسج زیاید از دندان از دست رفته است تجویز نمی شود.
-در اثر فشار های شدید مثل جویدن اجسام سخت یا دندان قروچه درمان نشده می شکند و نیاز به تعویض پیدا می کند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تمام آنچه درباره لامینت دندان وجود دارد را توضیح داده باشیم و شما را با آن ها آشنا کنیم امیدوارم این مقاله به شما کمکی در این زمینه کرده باشد و اطلاعات خوبی کسب کرده باشید.

منابع: الهام گرفته از مجموعه مقالات بین المللی ISI درباره لمینت دندان

دانلود PDF مقاله

نظرات

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. یه سوال دارم اگر کارت تخفیف شمارو با دفترچه بیمه خودمون استفاده کنیم قیمتو خیلی میاره پایین یا یکیش قابل استفادس فقط؟

      • admin
      • شهریور ۱۸, ۱۴۰۰

      با سلام خیر، فقط یک بیمه قابل استفاده است.

  2. سلام من میخوام لامینت انجام بدم اما اطلاعی از قیمت ها ندارم

    1. با سلام انواع لامینت دندان توسط دندانپزشکان متخصص مهراز با کاهش هزینه 50% براتون انجام میشه. لیست تعرفه های مهراز کارت خدمت شما: https://mehrazcard.com/the-cost-of-dental-laminate/

  3. رشت هم مرکز دارید؟

    1. سلام بله

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.

دریافت مشاوره رایگان درمانی

.